Overstap borst naar flesvoeding (kunst)

Hallo! Mijn kleine Tesje is momenteel 7 weken oud en ik ben momenteel al een week bezig om borstvoeding met Hero standaard flesvoeding te combineren. Ik laat dus 1 borstvoeding per dag vallen en geef dan de fles (ze is al gewend aan de fles zelf door afgekolfde melk).

Nu is het probleem dat ze na de fles heel onrustig is en super veel krampjes heeft en de uren erna ook niet slaapt, daarnaast drinkt ze nu elke fles weer wat minder, eerste keer 110 ml en nu 70 ml.

Het cb zei dat ik het beste met de standaard kon beginnen maar ik ben nu toch aan het twijfelen.. tijdens de borst heeft ze altijd ook wel krampjes maar half niet zo erg als na de fles. A de fles laat ik der altijd een boertje laten en ook nog even rechtop zitten. Ook gebruik ik al cinababy druppels.

Heeft iemand tips? Ik weet dat ze moet wennen maar dit is gewoon zielig.

Alvast bedankt!
 
<p style="text-align: left;">Ik heb geen ervaring met voeding tegen krampjes maar wij gebruikten wel dr Brown flessen, dat hielp bij onze dochter aardig goed doordat ze niet zo makkelijk meer lucht naar binnen kon zuigen.</p>
<p style="text-align: left;">Misschien gebruik je deze al en anders misschien het proberen waard?</p>
 
Hoi,

Ikzelf ben ook overgestapt. Mijn dochter had ook enorm last van krampjes. Wij zijn gestart met nutrilon omneo. Werkt erg goed! Weinig tot geen krampjes meer!
 
Terug
Bovenaan