Overstap Letrozol naar Gonal F/Ovitrelle

Het onderwerp zegt het al. Zijn er dames die deze overstap gemaakt hebben? En hoe is dit bevallen? Na 10 rondes letrozol, is dit vandaag besproken. Letrozol in de werkende rondes deed het goed, echter ben ik ook na een aantal rondes resistent. Met een korte piek en kort daarop volgend een eisprong, is het met onze donor zeer lastig plannen de laatste maanden op de 5mg Letrozol. Ik heb geen ervaring met Gonal F, mijn partner wil dat ik doe wat voor mij goed voelt en het ziekenhuis laat de keuze bij mij ? Het zou wel voordelen hebben, wat hun betreft. Ik vind het best lastig. Ik hoor graag ervaringen als die er zijn, zowel over de spuiten zelf als bijwerkingen en of de vaste controles mee of tegenvallen! Dank alvast ?

Heee justme, ja ik, maar dat wist je al. Wat vervelend dat het bij jou ook niet wil vlotten allemaal :(. Op het gonal f + ovitrelle forum kun je veel over het prikken lezen. Hier heb ik toen ik twijfelde over de overstap een vergelijkbare vraag gesteld en daar hele duidelijke reacties op gehad. Dit was in december, ik dacht rond de 20e?? Mocht je dat terug willen lezen.
zelf vind ik gonal veel fijner, heb veel minder bijwerkingen. Ook wordt elke ronde met echo's gevolgd wat met jullie donor misschien wel zo makkelijk is. Daarbij kun je gewoon tussendoor ophogen als een dosering niet werkt en ben je niet meteen een ronde verder. De prikken stellen echt weinig voor als je het gewend bent. En de controles, tsja het is vaak en dat is soms vervelend, maar alles voor het goede doel!

Hi MilouP, ja dat wist ik inderdaad! Fijn dat het voor jou zoveel fijner werkt! Letrozol geeft mij gelukkig relatief weinig bijwerkingen, maar de stress rondom de vruchtbare dagen en of het nog wel werkt begint zijn tol te eisen van zowel ons als de donor. Ik zal later even inloggen op mijn laptop, dat leest makkelijker terug! Dank voor je tip!

Terug
Bovenaan