Overstap merk flesvoesing

<p>Hello dames. </p><p>Ik zit met een dillema. Ons dochtertje van drie maanden doet het super goed op nutrilon. Tot mijn schrik kwam ik er net achter dat haar voeding nagenoeg op is dus ben ik naar de winkel geraced. Natuurlijk is uitgerekend nu de nutrilon 1 op dus heb ik het Albert heijn merk meegenomen, want tja ze moet wel eten. Nu lees ik hele dubbele ervaringen over het overstappen op een ander merk. Wat zijn jullie ideeën hierover? Is dit gevaarlijk?</p><p style="text-align: right;">Groetjes ons</p>

Volgens mij zou dat prima moeten kunnen! Mijn man werkte bij een frabriek die dat spul maakt, en vertelde dat heel veel merken uit dezelfde fabriek komen. Er zitten echt maar minimale verschillen tussen de merken en dus ook gewoon de huismerken; alles is streng gecontroleerd en alles heeft ongeveer dezelfde voedingswaarde. Daar kochten wij altijd gewoon Kruidvat huismerk, prima spul :) 
natuurlijk wel even goed naar je dochtertje blijven kijken, want misschien dat zij net anders reageert, maar waarschijnlijk valt het allemaal reuze mee!

Overstappen is geen probleem maar je kindje kan er wel behoorlijke krampjes van krijgen, dit kan zo'n 2 weken duren want zolang moet het lichaam wennen aan de andere voeding. Dat is geloof ik de reden waarom ze afraden om veel te wisselen in voeding. 

Hoi
Is mij ook gebeurt dat ze geen nutrilon meer hadden in de supermarkt ze vond het wat minder lekker maar verder geen problemen mee gehad ze kunnen wat last van krampjes krijgen heb zo veel mogelijk 3 scheppen  nutrilon en 3 scheppen jumbo eigen merk door elkaar gedaan zodat t verschil in smaak minder groot was en daarna weer nutrilon gegeven toen het op was en bij een baby van 3 maanden die hebben niet zo snel meer krampjes en altijd beter als geen eten ?

Terug
Bovenaan