overstap naar gewone drinkbeker/glas.

Hallo, mama's en papa's,

Ik heb deze vraag ook al gesteld bij het onderdeel voeding, maar wil hem hier ook nog eens plaatsen.

Mijn dochter van 26 maanden weigert om uit een gewone beker/glas te drinken. Ze wil alleen haar vertrouwde rietjes beker. Ik heb alles al geprobeerd, zelfs op de creche krijgen ze haar niet omgeschakeld.
Deksel eraf halen maakt niks uit, ik heb al een beker gekocht die ze op de creche ook hebben, zo'n hoge beker, maar maakt allemaal niks uit. Als ik de beker sochtends op tafel zet staat die er savonds nog zonder dat ze hem heeft aangeraakt.
Ze begint gewoon te huilen/krijsen omdat ze, volgens haar, geen drinken krijgt. Ze wil alleen maar met dat rietje.
Als ik dit had geweten had ik dat ding nooit gekocht, maar ja dat is het nou juist, ik was blij dat ze eindelijk een beker had gevonden waar ze wel iets uit kreeg. die tuitbekers dar kreeg ze geen druppel uit.

Heeft iemand anders dit ook meegemaakt? Wie heeft tips?

Alvast heel erg bedankt, een radeloze moeder.
 
En het plaatsen van een rietje in de gewone beker?

Ik had al bij het kopje voeding gereageerd, maar zoals ik het lees blijft het lastig. Probeer het vol te houden... Misschien zijn er nog andere mama's die hetzelfde probleem hebben doorgemaakt?

Groetjes Marieke
 
Terug
Bovenaan