Overstap naar Omneo voeding

Hoi,

Onlangs ben ik overgegaan op de Omneo voeding omdat m'n kindje wel heel veel kramp bleef houden. Wat zijn de ervaringen hier met deze voeding?Wanneer ga je verschil merken. Ben benieuwd naar de ervaringen!
Alvast bedankt!

Hoi.

Ook wij zijn sinds enkele weken op omneo overgestapt. Ook voor de krampjes. Maar wij zien geen verbetering eerder een verslechtering. Onze zoon krijgt meer krampjes en heel veel gasvorming. Sinds deze week ben ik bij de kinderarts en die is nu met allerlei onderzoeken bezig.

Hoi.

Wij zijn al heel snel overgestapt op omneo maar mijn zoontje reageerde er niet echt op bleef de klachten houden en kreeg erg last van windjes.
Ik kreeg toen de tip om Friso comfort te gebruiken en moet je zeggen mijn zoontje is nu 5 maanden en zit er nog steeds op omdat ik daar wel verbetering mee zag.
Succes.

Hoi,

Ik ben toen mijn kleine peut 3,5 maand was overgestapt van borstvoeding op eerst de normale stap 1, maar al gauw naar Omneo 1. Ik merkte dat ze vrij direct al veel minder moeite had met haar ontlasting. Dit is voor de kleintjes natuurlijk wel erg prettig. Ik gebruik het nu nog steeds en ze is nu bijna 8 maanden. Ik weet dat ik wel een keer weer over moet stappen op de normale, maar dat komt dan tzt wel. Dus ik zou aanraden, gebruik Omneo 1 en let goed op de ontlasting en de moeite die de kleine hiervoor moet doen.

Succes ermee!

Groetjes,

Annemarie

hoi onze dochter is nu 8 weken en ik ben overgestapt van omneo naar friso comfort
ook omdat ik bij omneo geen vebetering zag en bij friso comfort gaat het heel goed,
veel beter zelfs.

Hoi,

Ivm geen moedermelk zijn we overgestapt van borstvoeding naar Nutrilon Standard 1, na 2 dagen begon onze dochter heel veel krampjes te hebben we hebben op aanraden van consultatie bureau  2,5 wk volgehouden met veel moeite. Uiteindelijk zijn we overgestapt naar Nutrilon Omneo + bij elk flesje 15 druppels van Sab Simplex.  Verschil is wel in  kleur van haar ontlasting, deze was eerst met Standard mosterd geel en nu is die meer groen maar dat schijnt met Omneo heel gewoon  te zijn het staat zelfs in een boekje wat we van nutricia hebben ontvangen.  En ik moet eerlijk toegeven dat met onze dochter beter gaat, uiteindelijk zijn we ook met haar naar Ostheopat geweest en vanaf dat moment is onze dochter helemaal andere baby, ze is echt aan lachen en we kunnen met haar echt nu genieten en is mijn verlof eindelijk echt verlof.

Sterkte en ik raad je echt aan om ook naar Ostheopat te gaan.

Groeten,

Azzie

Terug
Bovenaan