overstap nutrilon naar....(door prijsverhoging)

Hallo allemaal!

Hier een vraagje. Ik hoor dat er best wel mensen zijn overgestapt sinds de prijsverhoging van Nutrilon.

Zijn er hier mensen overgestapt? Naar welke voeding en hoe "draaien" ze op deze voeding?

Alvast bedankt!

Bevertje
 
Hoi,

Ik ben vorige week ook overgestapt op andere flesvoeding, Ruben kreeg al geen Nutrilon, maar Friso. Sinds  2 weken  heeft Kruidvat een eigen merk zuigelingenmelk en opvolgmelk en dat scheelt 2 euro en 10 cent met de Friso. (weet zo niet wat de Nutrilon kost) Die van het Kruidvat kost slechts 5 euro en negenveertig cent.

En hij 'draait' er goed op hoor, nou lust Ruben ook echt ALLES hoor, en is echt een smulpaapje, daarmee hebben we wel mazzel. Het enige nadeel is dat het schepje wat onhandig werkt, er zit een klein riggeltje waardoor je het met een mes niet goed kan afstrijken.

Je moet doen wat je gevoel je ingeeft, in mijn ogen hoeft duurder niet perse beter te zijn, dus is voor mij de stap om goedkopere voeding te geven niet zo groot, zolang hij lekker groeit (en dat doet hij, 7 mnd en 9,5 kilo) maak ik me geen zorgen.

Groetjes Daniella
 
wij zijn enkele weken geleden ook overgestapt van nutricia naar friso...helaas hebben we dit afgelopen week weer terug moeten draaien..onze dochter kreeg de nutrilon ar en hebben dit vervangen door de friso comfort..na een paar dagen liep de ontlasting van de kleine langs haar benen omlaag...echt te erg!!...ff afgewacht maar het verbeterde niet,ziek is ze ook niet dus het kwam echt door de voeding...nu schijnt het dat de ar niet de prebiotische vezels heeft die wel in de friso voeding en ook in de gewone nutrilon zit!!.....dus helaas weer terug gegaan naar de ar sinds afgelopen donderdag...nu maar nog ff geduld hebben..aangezien het wel twee weken kan duren voordat een kindje weer gewend is aan iets anders....

groetjes toos
 
Ook ik ben overgestapt. Mijn jongste dochter ( nu 10 maanden) had eerst de Omneo van Nutrilon en was toen 10,49 ( bij de jumbo) na de verandering zou deze 12,99 !!( geloof ik) gaan kosten. Ben toen in overleg met het CB naar de gewone Friso overgegaan( kost 7,19 bij de Jumbo). Dit ook omdat ze gewoon vast voedsel geen probleem met de onlastig gaf. ( waar ik de Omneo voor had). Dit gaat heel erg goed. Heb nu ook een pak bij de Kruitvat gehaald om te kijken of het iets is. Ik hoop van wel.
Wel gek eigenlijk dat ik dan 2 pakken van het kruitvat kan komen en dan nog niet aan het bedrag van nutrilon zit. Ik hoop dat ze bij nutrilon gaan snappen dat hun dit veel geld gaat kosten.

groetjes Danielle
 
Hai meiden,
Ik wil jullie even wat vragen,ik gebruik zelf ook van nutrilon en dan heb ik die omneo tegen krampjes en mondje terug geven,maar nu vraag ik me af,als ik die van kruidvat ga proberen of wat dan ook,dan heb je toch geen voeding tegen krampjes,of wel???
Want mijn dochtertje heeft daar best veel last van en ik vindt dat zo zielig,dus ja dan mag het wel goedkoper wezen,maar ze moet daar natuurlijk niet meer krampjes van krijgen.Wat vinden jullie?
En nog even een vraagje hebben jullie kleintjes ook dat ze af en toe aardig wat spugen na de voeding,de ene keer heb mijn dochtertje echt van dat witte slijm bahhhh en vaker vocht wat ze eruit gooit het is niet na elke voeding hoor,maar wel regelmatig en ik ben benieuwd wat dat kan zijn,want ik gebruik al voeding tegen mondje terug geven.
Nou meiden ik ben benieuwd of jullie mij verder kunnen helpen.
Liefs Jen en Kaylee(3-10-05)
 
sinds de verhoging van de nutrilonvoeding ben ik over gestapt op friso voeding en moet je zeggen rosalie heeft nergens last van.
of ik de kruitvat flesvoeding zou kopen nou nee aangezien ik de flesvoeding altijd tegelijk koop met mijn weekelijkse boodschappen en dan speciaal naar de kruitvat om het dan te gaan halen zie ik niet zitten
 
Hallo,,

ook ik was razend over de enorme prijs verhoging mijn dochtertje (8maanden) kreeg altijd nutrilon nu was dinsdag mijn pak leeg en ben overgestapt op het kruidvat merk! ik merk niet aan haar ze drinkt nog steeds perfect,

ik heb mijn pak van de nutrilon bewaard en die van het kruidvat erin geschud dus alles is nog hetzelfde behalve de inhoud!

groeten
 
Terug
Bovenaan