overstap opvolgmelk --> ook voor hongerige baby's ???

Mijn zoontje is inmiddels ruim 5  maanden, over 2 weken gaan we 2 á 3 weken op vakantie en pas daarna wil ik gaan overstappen op opvolgmelk. Sinds dat hij een week of 6 is krijgt hij Nutrilon 1 voor hongerige baby's. Nu hij ouder is krijgt hij sinds een aantal weken ook pap, fruit en groente.

Ik vroeg me af of ik de overstap op Nutrilon2 met gewone opvolgmelk kan doen en dus niet voor hongerigen. Volgens mij is  opvolgmelk toch al wat dikker en voller dan Nutrilon1, maar ik weet het niet zeker. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of kan ik dit beter niet doen en ook gewoon overstappen op Nutrilon2 voor hongerige baby's ?

Groetjes Agnita
(mv Jesper 25-01-2005)
 
Goedemorgen,

Ik had net als jou die vraag.
Ik ben dan ook gewoon overgegaan op de voeding voor hongerige baby's. Omdat ze ook weer even moet wennen aan deze voeding.
Maar ik  ga ik het volgende pak  de gewone  proberen.
Als het echt niet lukt dan ga ik weer over op hongerig. Haha, wat klinkt dat grappig.

Ik wens je een prettige vakantie.

Liefs,
Henriette
 
Hallo,

Ik zat met het zelfde en ben toch eerst maar gaan proberen met de "gewone"opvolgmelk. Ik dacht als het niet gaat kan ik altijd overstappen.
Het was echter totaal geen probleem. Mijn zoontje is nu heel tevreden.

Groetjes,Harma.
 
Hai, wij zaten met hetzelfde probleem. Wij zijn gewoon op Forte opvolgmelk overgestapt en gebruiken dat nu nog (mijn zoontje is ruim 9 maanden inmiddels). Dit bevalt prima en het wennen verliep soepel. Af en toe neem ik tussendoor wel gewone opvolgmelk, in van die kant-en-klaar pakjes als we een dagje weg gaan. Dat gaat ook prima, alleen merk ik dan dat hij meer wil drinken. Dus wij blijven voor de reguliere voeding aan de Forte. Gr. Cato
 
Terug
Bovenaan