Overstap problemen borst naar flesvoeding

Mijn dochter heeft tot 4,5 volledige borstvoeding gekregen (zij krijgt ook wel eens bv via de fles en dat levert geen enkel probleem op). Zij zit op 5 voedingen per dag. Nu probeer ik 1 bv te vervangen door een flesvoeding (de voeding van half 3). De eerste week ging dit prima, (180cc + 6 schepjes). Ze had de fles zo op. Sinds de 2e week spuugt zij diezelfde flesvoeding er na 1 uur volledig uit. Ik heb minder voeding geprobeerd, minder poeder maar het hielp niks. In overleg met het cb ben ik overgegaan op 4 voedingen (3 bv en 1 fv) en een fruithapje. Ik heb Friso Comfort gekocht voor het spugen, maar het mag niks baten. Waarom lusste zij de eerste week wel de fv en nu niet meer? Hoe hebben andere moeders dat opgelost?????
 
Hoi,
HEt kan zijn dat ze last heeft van haar darmen het heerst heel erg.

En de voeding omneo sluit het beste aan op de bv ik weet niet wat je geprobeerd hebt misschien dat je die kan geven

Succes
 
Ze lust de voeding wel maar er is iets anders aan de hand. Ik denk ook de darmen. Waarom? Omdat als ze de fles niet lust het niet zou opdrinken en niet zoals nu het er uit gooit na een uur.
Succes!
 
Terug
Bovenaan