Overstappen ander merk kunstvoeding

<p>Hoi Dames,</p><p>Onze meid is nu 4 maanden oud. Nu we alle krampjes voorbij zijn, zouden we graag over willen stappen op een goedkoper merk kunstvoeding. Momenteel gebruikt ze Nutrilon Forte. Ik zou dan graag op Kruidvat Forte willen overstappen. Nu vroeg ik me af of iemand tips heeft hoe we dit het beste kunnen introduceren. Elke keer een schepje vervangen, of gewoon in één keer overstappen?</p><p>Bedankt!</p>

Alle soorten flesvoeding zijn vrijwel gelijk omdat er strengevwetten voor zijn. Je kam denk ik gewoon in 1x overstappen
http://www.babyvoedingchecker.nl/

En misschien de nutrilon  omneo voeding ??
Mijn zoontje heeft weken lang ontzettende krampen gehad waarvan die van de 24 uur 18 uur huilde van de pijn en oververmoeidheid
Sinds wij op die voeding zijn overgestapt  is het een heel ander mannetje geworden  en zijn de krampen zo goed als verdwenen. 
Mijn nicht  gebruikte hero comfort en had daar ook een goede ervaring mee. Misschien ook nog een optie ??

De krampjes zijn bij ons al een tijdje voorbij, vandaar dat we willen overstappen op goedkopere voeding ? Vooral omdat alle kunstvoeding goed is, vinden we het een beetje zonde om 15 euro per 5 dagen uit te blijven geven omdat er een merkje aan vast zit. 

Terug
Bovenaan