Overstappen andere voeding

Hallo allemaal,

Kun je zomaar overstappen op andere voeding. Hetgeen ik nu heb is nogal moeilijk te koop. Ik wil eigenlijk weten of je makkelijk kunt overstappen op iets anders. Als het niet kan ga ik natuurlijk op zoek voor mijn kleine ventje.
Graag jullie ervaringen. Toch wel makkelijk hoor zo, iedereen heeft goeie tips.
Groetjes,
Saskia
 
Ik weet niet wat voor voeding je nu hebt.Mijn zoon geef ik nutrilon forte en ik heb ook wel eens gewone nutrilon geprobeert maar dan heeft hij eerder weer honger. Als je speciale voeding hebt zoals voeding voor allergieen zou ik geen andere voeding geven.Overstappen op een ander merk heb ik wel een keer gedaan maar dat vond ik toch niks.Ik blijf hem gewoon de nutrilon forte geven.Als je baby het goed op de voeding doet zou ik die blijven geven.Dat is altijd beter vind ik dan.
 
Volgens mij kun je wel gewoon overstappen op een ander merk. Koop eerst even een kleine verpakking en kijk hoe hij er op reageert. Als je het idee hebt dat hij er last van krijgt hoef je namelijk niet zoveel weg te gooien. En hou uiteraard even wat van je oude merk achter de hand voor het geval hij er niet goed op reageert. Kleine tip, kies voor een merk dat gewoon te koop is in de supermarkt. Wel zo makkelijk.
 
Terug
Bovenaan