overstappen borstvoeding naar flsvoeding???

Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje...
Mijn dochtertje van bijna vier maanden weigert om poedermelk naar binnen te werken...
Afgekolfde voeding uit een flesje lukt nog net, liever niet want de borst is natuurlijk het allerfijnst..., maar poedermelk komt er echt niet in...
Heeft er iemand een tip voor me, want ik zou heel graag de borstvoeding af willen bouwen, ik krijg nl ook steeds minder afgekolfd...

Alvast bedankt voor de gouden tip!!!

Groetjes
Tamara

Hoi,

Misschien kan je het gaan mixen. Eerst 80% bv en 20% poeder een paar voedingen.
En daarna langzaam aan naar 50-50 en dan lukt het je hopelijk om over te gaan op de poeder...

Het is ons op deze manier gelukt om van de poeder over te gaan naar de gewone melk toen ze 1 geworden was.

Succes!

Sannemams

Hoi Tamara,

Er bestaat rijstbloem met een vanille smaak. Misschien een schepje rijstebloem erbij zodat het wat 'zoeter' smaakt. Moedermelk ik ook erg zoet. En heb je al verschillende merken geprobeerd? Verschillende merken voeding smaken ook anders.

En wat betreft dat minder kunnen kolven. Daar zou je ook wat aan kunnen doen. Het is natuurlijk helemaal je eigen keuze om te stoppen met BV, maar als het alleen om die reden is, dan zou je misschien een lactatiedeskundige om advies kunnen vragen.

Succes!
Karin

Terug
Bovenaan