Hallo allemaal,
Per 1 februari stappen wij over van kinderopvang ivm verhuizing.
Ik vraag me af of iemand hier verstand van heeft mbt de facturen.
Wij hebben dus een factuur gekregen van de nieuwe opvang (zij factureren voor uit) en we hebben dus nog een factuur gekregen van de oude opvang.
Echter heb ik de overstap ruim op tijd aangegeven bij de belasting dienst maar we hebben geen extra opvangtoeslag gekregen. We betalen dus deze maand 1100 euro zelf aan de kinderopvang. Weet iemand of dit altijd gebruikelijk is bij overstappen? En of dit eventueel nog te regelen valt bij de belasting dienst?
Alvast bedankt!
Groetjes
Per 1 februari stappen wij over van kinderopvang ivm verhuizing.
Ik vraag me af of iemand hier verstand van heeft mbt de facturen.
Wij hebben dus een factuur gekregen van de nieuwe opvang (zij factureren voor uit) en we hebben dus nog een factuur gekregen van de oude opvang.
Echter heb ik de overstap ruim op tijd aangegeven bij de belasting dienst maar we hebben geen extra opvangtoeslag gekregen. We betalen dus deze maand 1100 euro zelf aan de kinderopvang. Weet iemand of dit altijd gebruikelijk is bij overstappen? En of dit eventueel nog te regelen valt bij de belasting dienst?
Alvast bedankt!
Groetjes