Overstappen naar flesvoeding

<p>Hallo mama's</p><p>Ik ga over 2 weken weer werken en ga de voedingen overdag stoppen en over naar fles voeding. Nu heb ik gezien dat er een speciale voeding is voor de overstap en wil heel graag weten wat het verschil en voordeel is met de normale zuigelingen voeding. Het gaat om de nutrilon prefea. Heb het al aan de kinderarts gevraagde ej bij nutrilon zelf maar krijg er eigenlijk geen antwoord op.. </p><p>Ik hoop dat iemand hier een antwoord of ervaring heeft! </p><p> </p><p> </p>

Ik ben van mening dat dat puur marketing is. Het overstappen van bv naar kv van de Kruidvat ging bij ons prima, maar dat kwam misschien ook doordat we haar vanaf haar geboorte al bij moesten voeden met kv.

Dat is marketing. Je kunt alle kunstvoeding nr 1 gebruiken, ze moeten allemaal aan strenge eisen voldoen dus er is weinig verschil. Welke voor jullie fijn is, is persoonlijke voorkeur. 

De keuringsdienst van waarde heeft een interessante uitzending over kunstvoeding gemaakt, die zou je eens kunnen bekijken. 

Ik zou gewoon nr 1 melk geven van een goedkoop merk. Bv van de Etos eigen merk. De eisen voor kv zijn zo streng dat er geen verschil in mag zitten. Maar als jij je prettig voelt bij een ander merk voel je vrij natuurlijk!

Kijktip; zoek op YouTube de aflevering van de keuringsdienst van waarde over kunstvoeding! ?

Van borstvoeding overgestapt naar huismerk kunstvoeding van de supermarkt. Geen enkel probleem mee gehad.
Laat je niet verleiden tot het kopen van dure merken. Alle merken kunstvoeding in Nederland voldoen aan dezelfde strenge eisen.

Terug
Bovenaan