overstappen of gestapt zijn op kruitvat voeding

Hoi allemaal,

Ben erg nieuwsgierig of er al mensen zijn overgestapt op de voeding van het Kruitvat en zo ja, hoe die dan bevalt. Vooral ook omdat er grote discussie waren over het duurder worden van Nutrilon.

Ik zit er over te denken. Gebruik nu Friso normaal 1 gemengd met Friso comfort 1.

Groetjes Jannie
 
Hoi Jannie,
Ik wilde ook deze vraag op het forum zetten.
Mijn vriendin moest vorige week toevallig naar het CB en heeft het gelijk gevraagd.
Daar zeiden ze dat er volgens hun dezelfde voedingselementen inzitten dus hun zagen geen bezwaar. Ik heb nog een voorraadje nutrilon maar zit er ook aan te denken om over te stappen.
Ik ben benieuwd naar de reacties van de anderen.
Groetjes
 
hallo moeders...
Ik ben eigenlijk gelijk overgestapt op similac2 voeding nadat die nutrilon zo belachelijk duur is geworden!! Gewoon uit boosheid..ook ons cb vertelde dat dat gewoon kan dus boycoten die boel...   ben ook erg nieuwschierig hoe de andere moeders erover denken?
groetjes
 
hoi hoi ook ik ben overgestapt van de nutrilon naar friso2 en mijn dochter heeft erg verders geen last mee dus ik denk dat je zo kunt overstappen op een ander merk hoor !
 
Hallo!



Ook ik ben overgestapt op andere (goedkopere) voeding. Mijn zoontje
kreeg eerst Nutrilon en nu Friso 1 gemengd met Friso Comfort (ivm
spugen). Het heeft geen extra krampjes gekregen. Het voordeel van Friso
is dat hij nu maar 1 poepluier per dag heeft ipv 6! Volgens mij scheelt
Friso en Kruidvat niet zo veel in prijs omdat er bij het Kruidvat 800
gram in een pak zit en bij Friso 900 gram.



Groetjes Ilse

 
Hallo,

Ik ben aan het overgaan naar Kruidvat.
Mijn dochter krijgt 5 fv per dag.
Ben maandag begonnen met 3 frisoflessen en 2 kruidvatflessen.
En overmorgen draai ik het om, 3 kruidvat, 2 friso.
Ze doet het er prima op!

Groetjes, Joep
 
Heb gisteren een pak nr 2 gekocht, ben benieuwd. Heb de pakken naast elkaar gehouden. Hier en daar een klein verschil en er zit iets minder poeder in. Ben erg benieuwd.
 
Ik heb een zoontje van 8 weken en ben  sinds 2 weken overgestapt van Nutrilon naar Kruidvat merk, extra care.
Deze voeding is speciaal voor baby's met krampjes, mondje teruggeven en verstopping. Ik moet zeggen dat hij geen verschil merkt met nutrilon. Hij drinkt het met plezier op. Hij heeft niks gemerkt van de overgang naar de andere voeding. Het nadeel is alleen dat er geen voeding is met johannesbroodpitmeel. Dus wat dikkere voeding. Ik heb toen naar de info lijn van kruidvat gebeld en die gaven mij de tip om wat nutriton (johannesbroodpitmeel) door de fles te doen. Hierdoor wordt de voeding iets dikker en geeft de baby minder melk terug. Dit gaat goed. Je kunt de voeding zo dik maken als je zelf wilt. In Friso Comfort zit johannesbroodpitmeel er al in.
Maar is denk ik wel wat duurder dan kruidvatmerk in combi met nutriton.

Succes.
groetjes Corine
 
Terug
Bovenaan