Overstappen op andere voeding.

<p>Hallo. </p><p> </p><p>Ik wil over stappen van voeding </p><p>Ivm krampjes & de kosten </p><p>Ik gebruik nu hero standaard 1 en stap over op de Duitse merk. </p><p>Hero 1 is 120 water = 4 afgestreken schepjes</p><p>Duitse merk is 110 water = 3 afgestreken schepjes</p><p>Ik wil de eerste dagen mengen maar ik weet niet hoeveel ik van beide voedingen moet doen ?</p><p>Of kan ik gelijk overstappen zonder te mengen?</p><p> </p><p>Iemand ervaring die jullie met mij willen delen?</p><p> </p>
 
Hoe oud is je kindje? Hoe jonger je kindje hoe geleidelijker ik over zou stappen.
Krampjes kunnen tijdelijk verergeren door het overstappen op andere voeding. Ze moeten daar vaak echt even aan wennen. Houd daar rekening mee.
Je zou de eerste dag 125 + 3 hero en 1 duits kunnen doen. 
Dan 130 + 2 hero en 2 duits.
Dan 140 + 1 hero en 3 duits.
Daarna volledig duits.
Als je kindje nu flesjes van 125 drinkt, dan hoeft ie niet per se die van 140 te drinken, 15 ml over laten mag natuurlijk ook, maar zo heb je wel geleidelijk aan afgebouwd. En blijft de verhouding zoals het merk aangeeft kloppen.
Zegt de moeder die borstvoeding gaf :)
 
 
Top, dankje voor de reactie. 
Ik ben zelf de hele dag al aan het rekenen hoe ik het ga mengen ( bang dat ik de verkeerde maten doe ) 
Mijn dochter is vandaag 8 weken oud. En al vanaf week 2 last van krampen.  
Dan begin ik morgen met 3x hero 1x duits = 125 water. 
 
Top, dankje voor de reactie. 
Ik ben zelf de hele dag al aan het rekenen hoe ik het ga mengen ( bang dat ik de verkeerde maten doe ) 
Mijn dochter is vandaag 8 weken oud. En al vanaf week 2 last van krampen.  
Dan begin ik morgen met 3x hero 1x duits = 125 water. 
 
Terug
Bovenaan