overstappen op andere voeding

Ons zoontje is nu bijna 5 maanden. Hij krijgt sinds zijn 1ste maand de gele nutrilon met jbp erin voor tegen het spugen. nu spuugt hij nogsteeds. we hebben de dossering al aangepast, maar dit helpt niet. Kan ik dan niet beter overstappen op andere voeding, Friso bijvoorbeeld? Heeft iemand ervaring met het overstappen van nutrilon naar een andere voeding? groetjes daniela

Hoi. Ik heb geen antwoord voor je maar een vraag. Teun spuugt ook heel veel en ik heb ook die voeding. Hoe deed jij dat aanpassen dan? Meer poeder er in of nog extra jhbp toevoegen?   Groetjes Mikkie.

Hoi!

Ook ik (had) een spugende beeb, ik vraag me alleen af... zijn het golfjes voeding of is het projectiel spugen???
Als ik het goed begrijp hebben jullie net als ik Nutrilon AR, en dan nog extra jbpm erin?
In principe zou de dikkere voeding dan alleen genoeg moeten zijn.
Maar als het kleine beetjes zijn, zou ik me daar niet te druk over maken.
Zijn het echt grote hoeveelheden, kan het ook zijn dat er een (andere) reden is.

Als je over wil stappen, kan je dat gewoon direct doen of vermengen.
Succes!!

Hallo.

Ik gebruik dezelfde voeding als jullie en in het begin hebben we er een beetje mee gespeeld totdat hij het goed deed.
Dat kost even tijd.
Onze zoon krijgt nu 150cc voeding en 1 schepje met een kop jbpm.
En dat werkt bij hem perfect.
Succes

Groetjes Tatjana

Hoi,
Volgens mij bedoel je de nutrilon omneo en niet de AR. Die heb ik ook eerst geprobeerd, maar mijn meisje vond hem zo vies dat ze hem niet wilde drinken. Ik heb toen nog een poosje gemengd met gewone nutrilon, maar vond dit zo'n gedoe. Ben toen overgestapt op Friso comfort en dit gaat prima.
Ik ben gewoon in 1 keer overgestapt, want voeding van verschillende merken mag je niet mengen.
Ik ben het trouwens in de eerste instantie gaan gebruiken voor een moeizame stoelgang, maar het spugen hield ook gelijk op.
Succes
Sil

connor-skye had eerst ook de gele verpakking maar we zijn overgegaan op de a.r!

Als je de johannes broodpitmeel bij de omneo doet wordt het veels te
dik en aan de reaktie van mijn zoon te zien niet erg lekker,nu heeft
hij al een aantal weekjes a.r en hij heeft geen druppel meer
teruggegeven.

tegen friso kon hij niet en die heeft hetzelfde effect als de omneo.

Terug
Bovenaan