overstappen op friso comfort

hallo allemaal,

Mijn dochter van 6 weken heeft nog steeds veel last van krampjes en nu wil ik overstappen van de gewone Friso naar de comfort.Ze drinkt normaal met de Avent speen nummer 2 maar dit lukt nu niet meer en de 3 standen speen gaat veel te snel.weten jullie welke speen ik het beste kan gaan gebruiken? Misschien ander merk?
 
Hallo,

Onze dochter is inmiddels alweer 14 maanden en krijgt geen flesvoeding meer. Maar wij hebben de eerste 5 weken ook "Friso Normaal" gebruikt en zijn toen overgestapt op "Friso Comfort" i.v.m. veel spugen. Toen we over gingen stappen, hebben we de normaal eerst gemengt met de comfort en langzaam zijn we helemaal overgegaan op de comfort. Je moet er goed aan denken, dat je de comfort voeding goed roert voor gebruik (tenminste als je het voor 24 uur maakt). Het is namelijk dikker en het zakt ook allemaal naar beneden. Wij hebben de fles van Dodi gebruikt met een 1-2-3 speen van Dodi. Eerst op stand 1 en later naar 2 of 3. Je hebt zelf snel genoeg in de gaten, als het te snel gaat met het drinken. Wij hebben veel baat gehad bij de comfort, het spugen werd minder en "Tante Pollewop" leek veel tevredener (schrijf je dat zo??).

Veel succes ermee !!!!!!!!!!!
 
Hoi,

Wij hadden ook hetzelfde "probleem". Wij zijn overgestapt op de Difrax flessen (optifles)en de 1.2.3. speen van Difrax. Het werkt perfect!

Groeten,

Joyce mama van Evy (3 juni 2006)
 
Hoi

Onze zoon nu 15 weken oud, had ook veel krampjes na de geboorte. Er is ons zoveel voeding aangeraden, maar dat hebben we niet uitgeprobeerd omdat de krampjes dan veel erger worden. Wij zijn overgestapt op friso comfort in combinatie met friso normaal. De maatverdeling is ongeveer half om half. Dit heeft bij ons fantastisch gewerkt. Lars werd een stuk rustiger was meer tevreden. Ik zou ook de difraxfles aanbevelen en een speen met de kleinst mogelijke opening omdat hij dan rustiger drinkt en minder lucht binnen krijgt.

succes

groeten Gabriëlle
 
Terug
Bovenaan