Overstappen van merk

Hi allemaal!
Wij zijn begonnen met borstvoeding. Toen Kruidvat flesvoeding, toen Kruidvat extra care (tegen krampjes), toen nutrilon omneo, nu nutrilon gewoon.
We zijn aan het afwegen om vanaf 6 maanden over te gaan stappen naar een huismerk opvolgmelk. Ik lees goede ervaringen over AH en Etos, maar ik ben benieuwd naar nog meer ervaringen.
Misschien zijn er ook ouders die van Nutrilon overgestapt zijn naar een van deze merken? Of zijn er nog andere soorten opvolgmelk die jullie fijn vinden?
Hiernaast vroeg ik me af of jullie ook naar nummer 2 zijn gegaan vanaf 6 maanden of juist niet. Hier lees ik erg wisselende verhalen over.
Dankjewel voor jullie reacties!
 
Hoihoi! Wij zijn van borstvoeding, gecombineerd met Nutrilon, overgegaan naar Kruidvat voeding. Dat hebben we toen wel wat voorzichtig gedaan, en rustig laten wennen voor de zekerheid.
En sinds ze 6 maanden met de opvolgmelk begon, krijgt ze 2 dagen op de opvang Nutrilon en thuis Kruidvat. Dit heeft nooit problemen gegeven. Met 6 maanden at ze bij ons ook al brood, veel groente en fruit, dus konden de darmpjes ook al meer aan.
 
Wij hebben ah bio gegeven. Onze zoon had bij dit merk weinig last. Eerst gaven we hem nutrilon, maar vanwege de prijs zijn we over gestapt. Steeds de verhouding van oud en nieuw een beetje meer aangepast. Ging verder goed. We zijn na 6 maanden overgestapt op nr 2.
 
Terug
Bovenaan