overstappen van nutrilon standaard naar omneo

mijn vraag is eigenlijk kan dat in 1 x of moet ik dat geleidelijk doen door de voeding te mixen??
ik wil andere voeding proberen omdat ze moeilijk kan poepen, ze is  trouwens bijna 2 weken oud.
wie weet raad.
memfanilsa.

Hoi, wij zijn ook weleens overgeschakeld van standaard naar forté.
Het CB zei dat we dat moesten mengen, dus helft, helft.
Maar weet niet wat ze bij jou op het CB weer zeggen, want dat scheelt mss weer.

Groetjes Debby.

Hoi,

na het gebruik van nutrilon standaard en frysio comfort ben ik over getapt op omneo en dit heb ik op advies van nutricia zelf in een keer gedaan, omdat we al div melk hadden geprobeerd mijn dochter had veel last van kramp, tot drie weken geleden kreeg zij deze melk nu is zij 20 weken en ben ik weer teruggegaan naar nutrilon standaard en het gaat zeer goed, de overstap van nutrilon standaard naar omneo in en keer is wat makkelijker dan in  treetjes, de enige bijwerkingen zijn en deze kunnen een aantal weken aanhouden, groene ontlasting is heel normaal niet vreemd van opkijken, en waterige luiers, diaree achtig omdat de omneo voeding al voor een deel is voorverteerd en diverse keer een volle luier per dag in het begin ook veel scheetjes laten hihihi maar dat hoort er ook bij want  wat  hij of zij kwijtraakt blijft er niet in zitten waardoor minder    kramp krijgt omneo was en is voor mij een wondermiddel geweest, veel succes..

groetjes Bianca  

Terug
Bovenaan