Overstappen van Omneo naar Friso normaal

Hoi meiden,
Onze jongste van bijna 9,5 maand, krijgt Nutrilon Omneo. We zijn hier mee begonnen omdat zij zoveel spuugte. Dit bleek na 7 maanden door het kiss-syndroom te komen. Daar is zij voor behandeld en toen was het spugen dus ook hélemaal over. Zelfs geen mondje terug meer. Maar wel gewoon die voeding blijven gebruiken, toen bedacht ik me afgelopen week ineens dat dat dus eigenlijk helemaal niet nodig is..

Nou is mijn vraag, kan je gewoon zomaar overstappen van Omneo naar Friso normaal.
Naar Nutrilon normaal zou het wel gewoon kunnen, maar omdat het echt een ander merk is. Dit is vanwege het grote prijsverschil, dat ik naar Friso wil overstappen. Veel vriendinnen gebruiken Friso en vinden dit ook prima melk.

Ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden, we hebben net het laatste pak open, dus we hebben nog een paar daagjes..

Groetjes Jude

hoi als ik jou was zou ik even het CB bellen maar ik denk zelf dat het wel kan misschien gedeelte nutrilon en friso je kindje is al 9.5 maanden dus volgens mij moeten ze dan wel beter reageren op nieuwe dingen
maar net wat ik al zei zou anders als je het niet zeker weet even het CB bellen
zelf gebruik ik trouwens ook friso en doet het goed

groetjes Elena

HOI ONZE DOCTER IS NU 2 MAANDEN EN IK BEN ZONDER HET TE OVERLEGGEN
MET HET CONSULTATIEBUREAU VAN OMNEO NAAR FRISO OVERGESTAPT.
OOK OMDAT HET GOEDKOPER IS EN DAT GAAT PERFECT HELEMAAL GEEN LAST.

met dexe leeftijd kun je meteen in 1 keer overstappen.
hebben wij ook gedaan.

ik ben niet van omneo naar friso normaal gegaan, wel naar friso comfort, maar jildou spuugde ook altijd. sinds ze aan het vaste voedsel zat, spuugde ze niet meer, wel met de melk, want dacht toen ook de normaal te kunnen kopen, en ze begon meteen weer te spuugen, dus heeft jildou altijd de comfort gehad.

nu niet meer, jildou zit nu aan de friso groeimelk.
heb daarvoor eerst nutrilon groeimelk gehad, maar was me toch te duur

dus zou meteen overstappen, en omdat ze niet meer spuugt zou ik gewoon de normaal proberen.

succes

anita

Terug
Bovenaan