Overstappen voeding: blijven mengen of niet?

<p>Hoi allemaal, </p><p>Ons zoontje van inmiddels 11 weken spuugde veel, en in overleg met de kinderarts zijn we de overstap aan het maken van Nutrilon standaard 1 naar A.R. Hij krijgt flesjes van 150cc+5 schepjes, en daarvan heb ik eerst 1 schepje A.R. gedaan, toen 2, nu 3. Nu is het spugen nagenoeg over, maar heeft hij wel meer last van krampjes. Dit schijnt te kunnen komen door het jbpm dat in de A.R. zit.</p><p>Nu is mijn vraag: kan ik nu beter gemengde voeding (Standaard+A.R.) blijven geven ipv volledig over te stappen op A.R.? Het spugen is immers over en ik ben bang dat de krampjes erger worden als ik de A.R. verder ophoog...</p>
 
Hoi,
heb er geen ervaring mee, masr zou de nutricia hulplijn bellen. Hebben mij tot nu toe goed geholpen met vragen mbt hun flesvoeding.
sterkte en succes!
 
En een schepje minder A.R.??
Ik denk als je volledig over gaat op de nieuwe voeding dat de krampen alleen maar erger worden.
Gemengd blijven geven kan geen kwaad, wij hebben onze zoon ook vrij lang gemengd gegeven.
Nutrilon 1 en extra forte, omdat ie altijd honger had. Maar toen we hem volledig op forte hadden zat ie voortdurend verstopt.
 
Bedankt voor de reacties! Nutricia zegt dat de krampjes binnen een week weg zouden moeten zijn, dan zijn zijn darmpjes gewend aan de nieuwe voeding. Ik ga dus maar proberen volledig A.R. te geven, en dan kijk ik even aan hoe dat gaat. Wel goed om te weten dat blijven mengen ook kan! Mochten de krampjes niet minder worden, dan ga ik alsnog gemengd geven. 
 
Terug
Bovenaan