Overstimulatie door/met Clomid

Kaat05

New member

Ik ben bezig met mijn 2e ronde Clomid. Vorige maand mooi twee follikels maar mijn baarmoederslijmvlies was te dun, daarom wilde ze me graag nog een maand controleren.

Nu bij de 2e ronde blijkt dat ik 7 follikels heb, dus overstimulatie.
En werd ons geadviseerd om niet te klussen en rustig aan te doen, omdat de kans op meerlingen groot is nu.

Maar nu stel dat vorige maand mijn baarmoederslijmvlies in orde was, had ik geen controles gehad deze ronde en had ik het niet geweten. En dus gewoon gevreeën.

Wat zouden jullie doen? Ik vind het heel moeilijk......
 
PPfff ja het is een moeilijke situatie. We hebben in december een miskraam gehad, incl cytotec 4x en curretage, waarna mijn baarmoeder, urinewegen en blaas ontstoken waren, dus het is al een lange weg vol teleurstellingen. 
Er zijn nu 4 follikels wat zeker gaan springen,
15.0mm 18.7mm18.6mm 21.0mm
En ze arts zegt, als er eentje springt, springen ze allemaal. Ja oke, prima, Maar wie zegt dat ze alle 4 bevrucht worden en ook blijven zitten? De komende dagen ergens zullen ze wel springen denk ik.
We gaan eerst een paar dagen op vakantie en dan moeten we eerder terug komen om weer een echo te maken, om te kijken wat er is gebeurd. 
De arts gaat me bespreken met andere gynaecologen en feriliteitsarten, want als ze me 25mg gaan geven, wat doet dat voor mijn baarmoederslijmvlies? Of moet ik overstappen op andere methodes?! Geen idee. 

Nu moeten we eerst afwegen wat we willen en gaan doen......
Dank je wel voor je reactie. 
 
Terug
Bovenaan