Overstrekken 4,5 maanden

<p>Mijn zoontje van 19 weken overstrekt zich de laatste paar weken tijdens de fles. Hij krijgt 5 flessen per dag en bij 3 daarvan begint hij te overstrekken. Vaak halverwege de fles. Ik heb niet het idee dat het krampjes zijn omdat hij daar heftiger op reageert. Het is ook niet dat er een boertje dwarszit. Dit doet hij ook na het boeren.</p><p>Toen hij 10 weken was ben ik overgestapt op flesvoeding. Consultatiebureau kan zo niet zeggen wat het is behalve: een ongemak tijdens het drinken.</p><p>Ik hoor graag of iemand dit herkent of hier tips voor heeft.</p>

Hoi Zonnestraaltje!
Onze zoon is nu ook ruim 4 maanden en heeft dit ook sinds 1 weekje nu. Ook drinkt hij erg onrustig en maakt hij kreungeluiden en huilt hij vaak na het drinken. Lijkt alsof hem vanalles dwars zit :-(

Hoi MF86,
Dan ben ik gelukkig niet de enige. Ik vind het lastig omdat ik niet goed weet wat ik eraan kan doen.
Heb jij een manier gevonden zodat ze rustig gaat drinken of ben je ook zoekende?

Hey
Wanneer mijn zoontje reflux had overstrekte hij zich ook continu maar dit was na zijn pap, dan wou hij telkens terug drinken om dit weg te spoelen.
Hij heeft zich ook even gefrustreerd in de maat van speen. Blijkbaar heb je verschillende maten speen van flesje en hij had liefst een grotere waar sneller pap uitkwam. Bij sommige moeten ze veel moeite doen om er een drupje uit te krijgen... of mischien loopt het juist te snel voor je kindje?

Terug
Bovenaan