Dag moeders,
Onze kleine meid hebben we al ondertussen weer heel wat wege bewandeld omdat ze helemaal niet tevreden was.
Na een ziekenhuisopname (reflex, onstoken slokdarm en koemelk allergie) hebben we ook nog een osteopaat bezocht en isze uit behandeld.
Moet zeggen dat het veel beter met haar gaat om een klein ding na en wel het overstrekken.
Ze doet dat gemiddeld 1x per dag voor het geven van de fles.
Tijdstip maakt niet uit.
OP een gegeven moment huilt ze zo hard, krijst ze meer, zo stijf als een plank en valt er echt geen fles meer te geven...
Geen idee waarom ze dat doet maar goed is het niet....
Ik heb al overal aangeklopt maar niemand die me verder kan helpen.
Vaak als ik dan maar even de tv heb aangezet dan zakt het op een gegeven moment wel en dan moet ik zorgen dat ze naar de tv blijft kijken en kan dan rustig zitten en voorzichtig de fles geven.
Als ze die dan op heeft is ze heerlijk tevreden en lijkt het of dat er niks aan de hand is...of was..
Vooral het gaan ziten voor een fles maakt ze echt heel kwaad.
Ze doet dit dus niet bij alle flessen..zo raar!
Maakt ook niet uit of dat we er veel of weinig tijd tussen een fles laten..
Iemand tips? herkenning??
IK hoor het graag.....loop helemaal vast...
Onze kleine meid hebben we al ondertussen weer heel wat wege bewandeld omdat ze helemaal niet tevreden was.
Na een ziekenhuisopname (reflex, onstoken slokdarm en koemelk allergie) hebben we ook nog een osteopaat bezocht en isze uit behandeld.
Moet zeggen dat het veel beter met haar gaat om een klein ding na en wel het overstrekken.
Ze doet dat gemiddeld 1x per dag voor het geven van de fles.
Tijdstip maakt niet uit.
OP een gegeven moment huilt ze zo hard, krijst ze meer, zo stijf als een plank en valt er echt geen fles meer te geven...
Geen idee waarom ze dat doet maar goed is het niet....
Ik heb al overal aangeklopt maar niemand die me verder kan helpen.
Vaak als ik dan maar even de tv heb aangezet dan zakt het op een gegeven moment wel en dan moet ik zorgen dat ze naar de tv blijft kijken en kan dan rustig zitten en voorzichtig de fles geven.
Als ze die dan op heeft is ze heerlijk tevreden en lijkt het of dat er niks aan de hand is...of was..
Vooral het gaan ziten voor een fles maakt ze echt heel kwaad.
Ze doet dit dus niet bij alle flessen..zo raar!
Maakt ook niet uit of dat we er veel of weinig tijd tussen een fles laten..
Iemand tips? herkenning??
IK hoor het graag.....loop helemaal vast...