Overstuur

Hallo allemaal,

Mijn zoontje Jeffrey van net 1 jaar is sinds zondagnacht als hij naar bed moet helemaal overstuur en dan bedoel ik niet gewoon een beetje huilen maar krijsen.
Mijn man is voor een paar dagen weg en nu vroeg ik mij af of hij dit in de gaten heeft en daarom zo overstuur is. Er is geen land met hem te bezeilen. Hij slaapt gemiddeld 3 uur op een nacht en haalt dit overdag ook niet in.
Hij wil geen fles, geen drinken geen speen, helemaal niets.
Ik ben nu wel radeloos.
Er komen wel tanden door waar hij last van kan hebben, maar dan zou hij ook huilen als hij beneden in de kamer is of in bad zit en dat is niet zo.

Iemand tips

Mama van Jeffrey
 
Heel vervelend voor zowel je zoon als voor jou!
Maar, wat doe je precies als hij begint met huilen?
Pak je hem er meteen uit, of ga je steeds kijken, geef je hem drinken, laat je hem huilen (bijvoorbeeld een uur lang)
 
Nee, ik haal hem er zeker niet meteen uit, maar ik laat hem ook geen uur huilen.
Als hij jammert is het wat anders, maar hij is echt helemaal over te rooie.
Vandaag op het KDV zeiden ze dat er drie kiezen doorkomen, dus erg pijnlijk voor hem.
Hij is zelfs schor van al dat huilen (zielig hoor).
Als hij zo over zijn toeren is krijgt hij van mij wel een slokje drinken, maar dat lijkt mij vrij normaal.

Groetjes Mama van Jeffrey
 
Hallo,


Het is net rot dat je man er niet is, maar helaas kun je de doorkomende tanden niet van de voren plannen.

Mijn zoontje heeft ook veel last van de doorkomende tandjes gehad.
De afgelopen week heeft hij zitten modderen met zijn hoektandjes (hij is nu 19 maanden).
Hoge koorts, niet willen eten, de hele dag op een speen bijten (niet sabbelen, maar echt bijten) en hangerig. Zich geen raad weten. En ook 'snachts lekker bezig.

Het breekt je erg op, maar het hoort er helaas bij. Zodra de tanden erdoor zijn, is het weer over en krijgen ze hun ritme weer.

Ik merk aan mijn zoontje dat hij het prettig vind als zijn speen lekker koud is.
Ik leg daarom een speen in de koelkast, die koud kan worden zolang hij de andere heeft.
Normaliter krijgt hij overdag geen speen meer van ons, maar vraagt er dan ook niet om.Nu staat hij al bij de koelkast te wijzen naar de spenen. ook de druppeltjes van VSM (of die andere, weet even niet meer hoe het heet) blijken toch wel te helpen, want daar vraagt hij ook echt om. Hij pakt me bij de hand en trekt me er naar toe.
Ik doe altijd een paar druppels op mijn vingers en wrijf desbetreffende plek een beetje in. Ook wil hij zijn drinken graag koud hebben. Waarschijnlijk is kou wat prettiger op de zere plekken.

Misschien wat tips waar je wat aan hebt. Sterkte.....

Petra (moeder van Thijs)




 
Terug
Bovenaan