overstuur

hoi allemaal?

wie kan me helpen?
sinds gister raakt senna helemaal overstuur als ik hem e fles wil geven.
ik weet niet waarom. het is echt heel zielig.

wie herkent dit?
wat kan het zijn??

groetjes marijke

dat wou ik ook net vragen.

Berend krijgt niet zo vaak  de fles, meestal borst.  De laatste tijd raakt ook hij af en toe compleet overstuur.  Hij heeft geen spruw.  

Van de week was hij na 5 minuten ineens uitgeraast, pakte zelf de fles en dronk hem in een lange teug leeg?!

Wat is dat toch?

Hoi Marijke,

Krijgt hij geen tandjes? Dan schijnt het zuigen aan de fles opeens heel onprettig te zijn. Of misschien wil hij gewoon liever een vaste hap? Of hij heeft een (buik)griepje onder de leden? Hij was zaterdag natuurlijk ook al een beetje spugerig...

Groetjes,

Eveline

ps; Hopelijk is het snel over!

ja eveline daar dacht ik ook al aan.... tandjes, maar ik zie nog niks. hij heeft geen verhoging, maar ik kijk het nog maar ff aan.
hij was inderdaad nogal spugerig zaterdag.

hoi hoi

mischien zat hij niet lekker in zijn hummetje
of heeft hij last van zijn tandjes
jayla had het laatst ook ze heeft die dag ook maar twee flessen gehad
steeds huilen echt over de toeren
en in de avond was het weer over ze wou alleen geen flesje meer die dag
dus heb er water geven zodat ze wel vocht binnen kreeg
en de volgende dag dronk ze gewoon weer normaal

groetjes mariella

geen trek misschien??boas eet ook al een paar dagen slecht,met als hoogtepunt zondag;2 flessen en een fruithap,that's it.ik geef hem nu alleen maar wat als hij zelf wil.soms kom ik om 12 uur met zn fles en dan bedankt ie,terwijl hij vervolgens om half 1 begint te miepen en dan trekt ie m in 1 keer leeg.hij heeft het kennelijk even niet nodig en toch proberen werkt averechts en dan krijgen ze afkeer tegen het voeden,dus pas op met dwingen!
groetjes kari

ik heb hem net toen ie weer zo overstuur was in bed gelegd. toen is hij lekker gaan slapen en een half uur later heb ik hem wakker gemaakt en toen ging de hele fles in een keer leeg.
en nu slaapt hij weer.
 nou ja, hij heeft in ieder geval weer wat binnen nu. gelukkig.

dank jullie wel...

Terug
Bovenaan