Overtijd 41 weken; Caulophyllum?

Hi ladies ik ben 41+1 vandaag. Voor de 4e x gekeken of ik gestript kan worden, dit is niet het geval. Ik lees op internet over de pillen caulophyllum thalictroides (30k). Ik heb ze besteld en krijg ze morgen binnen. Heeft iemand hier ervaring mee? Mijn vk kende het niet.

Nee zegt me niks, maar je hebt nog eventjes te gaan tot 42 weken toch? Je zit dus nog steeds binnen de normale termijn!
Succes met de laatste loodjes!

Ik heb toen goede ervaring gehad met voetreflexmassage, was sowieso prettig en zorgde voor net een beetje ontsluiting, waardoor ik de dag erna gestript kon worden en daarna begon de bevalling. Sterkte met het laatste stuk, dat wachten is niet leuk!

Hi,

Ja, hier iemand met ervaring! Ik had een ‘snuif’ variant. Bij 37 weken elke ochtend en avond even ruiken aan een flesje. Ik weet niet of het op korte termijn effect heeft want ik ben bevallen bij 40+2 dmv inleiding. Ik heb dus 3 weken lang er gebruik van gemaakt. Bij het plaatsen van het ballonnetje bleek dat het niet nodig was omdat ik al 2cm had. Nooit iets van voorween gevoeld. En wat ze nog nooit eerder hadden gezien was dat mijn baarmoedermond bij de 2cm al was gekanteld en erg week was. Uiteindelijk in 5,5 uur bevallen incl 10 minuten persen. Bij een tweede gebruik ik dat spul gewoon weer!

Succes met de laatste loodjes

Bedankt voor deze eerste nuchtere reactie, dit brengt mij met beide benen op de grond... Vind het erg lastig om nu in de wacht te staan maar onze babe heeft natuurlijk nog even....

Jaaa die laatste periode duurt zo lang!! En je bent vooral zo nieuwsgierig naar je kleintje, ik weet er alles van want ik ben ook ruim na de uitgerekende datum bevallen.

Terug
Bovenaan