Overtijd - bruine afscheiding - negatieve test

Hoi dames,

Ik ben nieuw hier op dit forum en hoop dat jullie mij misschien kunnen helpen.

Ik ben afgelopen augustus gestopt met de pil ivm een kinderwens. Binnen 3 weken een eerste eisprong en 14 dagen na eisprong de menstruatie dus prima 1e cyclus.
Deze maand ook eisprong opgespoord via ovulatietest en 36u later ovulatiebloeding gehad. Echter had ik 23-10 mijn menstruatie verwacht maar deze blijft een soort van uit. Ik heb sinds 26-10 wel donkerbruin/zwarte afscheiding maar dit zet niet door in een menstruatie met rood bloedverlies. Maar dus wel al 6 dagen bruinverlies waarvoor ik toch een tampon nodig heb. Ik heb eergisteren nog een zwangerschapstest gedaan, maar negatief.
Kan dit toch nog een late (en lange) innestelingsbloeding zijn? Of tel ik dit toch gewoon als mijn menstruatie?

Liefs.
 
Hoihoi,
Heb je wel een positieve zwangerschapstest? 
Het kan innestelingsbloed zijn, zeker als het donkerbruin is. Bel anders even met de VK, misschien kan zij je gerust stellen? 
Ik heb dit zelf ook gehad, maar had een vroege miskraam. Alleen bij mij bleef het bruine bloedverlies zeker een week en was niet voldoende voor een maandverband (eerder inlegkruisje). Na een week kreeg ik krampen en verloor ik echt veel bloed (meer dan een menstruatie). Dus als je dat niet hebt gehad dan zit het misschien nog goed! 
Succes!! 
 
@gebruiker had je je eisprong op 9-10? En had je 23-10 ook een zwangerschapstest gedaan? Als die positief was dan heb je miss een vmk? Probeer maandverband te gebruiken ipv tampons ivm infecties mocht het een mk zijn. 
 
Dankjewel voor jullie reacties.
Inderdaad op 9-10 de eisprong gehad. Ik heb vroeg getest, op nod en 4 dagen na nod: alledrie negatief.
Vanochtend helaas hevig ongesteld geworden. Cyclus zal nog gewoon van slag zijn na jaren pilgebruik. Op naar volgende maand. Dankjewel voor het meedenken!
 
Terug
Bovenaan