Overtijd en geen positieve test

A

Anoniem

Guest
<p>hallo, </p><p>mijn vriend en ik zijn al bijna 2 jaar bezig om zwanger te worden, nu hebben we pas onze 2e poging IUI in het ziekenhuis gehad. </p><p>Normaal heb ik een cyclus van 30 dagen en ben soms wel eens 1 dag over tijd. </p><p>Nu ben ik 3 dagen over tijd en vonden mijn vriend en ik het wel tijd om een test te doen ( vroege zwangerschaps test van de action )</p><p>helaas geen positieve test.</p><p>Nu ben ik op dag 4 en nog niet ongesteld.</p><p>Hebben jullie dit ook wel eens mee gemaakt ?</p><p>Of hebben jullie misschien ook ervaring met de vroege test van de action ?</p><p>Het maakt me vooral erg onzeker  </p>

Ik heb het ook 1 keer gehad op clomid en toen was mijn eisprong toch niet doorgegaan wanneer de gynaeco dacht, maar pas 10 dagen later. Maar neem aan dat ze dat wel opgevolgd hebben bij iui? 

Ik heb dat ook een keer gehad. Heb altijd een cyclus van 28 dagen soms 27 soms 29 maar dat is eerder uitzondering. Toen die keer dus geen menstrustie dus een dag later een test gedaan, die was negatief.. 2 dagen later nog geen menstruatie dus weer een test en ook die was negatief. Diezelfde avond op dag 4 dus brak mijn menstrustie aan.
Kan zijn dat je ei toch iets later gesprongen is, al lijkt me dat bij jou niet het geval want zoals de persoon voor mij ook al zei, zullen ze dat wel getest hebben. Maar dit kan wel altijd gebeuren dat een eitje op springen staat en er dan toch net niet genoeg hormoon is waardoor die iets later springt, dat was bij mij het geval geweest.
Succes en misschien de normale test van action of kv 2v5  ik hoor over de early van action niet altijd goede berichten.

Ik zou een ander merk kopen en morgenochtend met ochtendurine testen.. 

Bedankt voor jullie reacties. 
Ik ben inderdaad  net ongesteld geworden. 
Flink balen ! 
Nu gaan we er volgende maand weer helemaal voor ??

Terug
Bovenaan