Overtijd... en IUI nr. 3 mislukt.

A

Anoniem

Guest
Nou, ik was op vakantie vorige week en maandag was mijn NOD. 2 testen mee, want je wist maar nooit... dinsdag nog niks, getest: negatief. Woensdag de hele dag ook niks en toen woensdagavond alsnog losgebarsten. Ik inmiddels natuurlijk op van de zenuwen. Kan het dus zijn dat de timing niet goed was van de IUI?
Nu meteen weer door naar ronde 4. Voor mij had nr. 4 de eerste keer moeten zijn met hormonen (Menopur volgens mij) maar omdat ik op vakantie was en ik niet voor een uitgangsecho kon komen wordt deze ronde ook zonder hormonen. De arts vond het namelijk geen goed idee om een maand over te slaan omdat mijn endometriose weer opspeelt (leuk vooruitzicht ook.).
BAH! We waren met een groep van 12 op vakantie en ik kon niks laten merken maar ik was er deze keer echt een dag helemaal kapot van, voelde mijn NOD niet eens aankomen.
Meiden, ooit moet het toch een keer lukken met ons? Begin het me steeds meer af te vragen voor mezelf. 4 jaar verder en nog niks.

Soory voor mijn depri-praat even hoor..
Is morgen vast weer weg :)

Succes voor iedereen!
Liefs, Saar

Lieve Saar,

Wat vervelend voor je dat je 3e IUI mislukt is. Oh wat moet dat spannend geweest zijn in de vakantie, en dan kan je het nog niet laten merken ook. Hoop dat je wel een lekkere vakantie hebt gehad. Koppie op meis, het gaat je echt een keer lukken! We gaan al weer duimen voor poging 4.

Liefs Suusje (ook net een mislukte IUI)

He Saartje,

eigenlijk zijn er geen worden voor voor dat verschikkelijke steeds weer ongesteld worden moment.
Dat je weer denk (plaats hier een scheldwoord naar keuze), na dan weer maar een maand erbij. Past nogwel, maakt nu toch niet weer uit.

Wel balen dat de 4 e zonder hormonen is.

probeer kop op en de moet er in houden( ps het typen van mij is het makkelijkste deel)

sterkte en succes verder

nanda

Hi Saar,

Dank je wel voor je lieve woorden he. Heb me heerlijk in nieuwe kleding gestoken, ha nu kan het tenminste nog  *al had ik ze heel graag laten hangen...., Meid wat ook balen zeg voor jou, helemaal omdat het zo spannend is en dan ben je met mensen weg en kan je niks laten merken, slopend moet dat zijn.  Wel vette dubbele pech heb je dan ook nog omdat je niet met hormonen kon beginnen.  Heel veel succes met deze ronde en wie weet.....

Liefs Scorpy

Hoi Saartje

Dat is balen zeg. En dan nu zonder hormonen aan poging 4 beginnen. Ik wens je veel sterkte en hoop dat het deze keer wel goed gaat

Liefs

Lydia

Hoi Saar,

Balen zeg, voor je. En bij jou had ik echt een goed gevoel. Heeft me dus in de steek gelaten. Op naar de volgende ronde!!!!
Baal je dat je weer zonder hormonen moet, of vind je het eigenlijk wel prima zo?

Suc6!!!! Lfs, Kippie.

Hoi Saar,

@$##$@#@#$ jij ook al niet. En dan precies in je vakantie. Hopelijk heb je er nog wel van kunnen genieten. Neem lekker een , heb je wel verdiend en nu kan het nog .
Balen voor je dat je  deze ronde niet met hormonen kan beginnen. Misschien heb je die helemaal niet meer nodig en word je gewoon zwanger deze ronde.
Succes verder.

Kruimel

Terug
Bovenaan