overtijd en liesbreuk

A

Anoniem

Guest
ha meiden

daar ben ik weer en hoe ik had 3 okt
mijn NOD en nog niks te bekennen maar ik
heb wel wat anders een liesbreuk nou lekker
is dat dan ik ga morgen gewoon werken want als
ik thuis blijf dan denk ik er alleen maar veel teveel
er overna en ik wil het even van me afzetten.

Ik kan haast niet meer lopen maar thuis op de
bank liggen schiet ook niet op.

Ik neem even afstand en spreek jullie vrijdag weer
ik ga morgen dokteren en dan zien we wel.

Ik wens jullie veel succes en ben ik blij dat het
er weer even uit is.

Ps wie is er nog meer zo zenuwachtig als ik voor
        vrijdag.

Veel liefs Ronda

Goedemorgen Ronda,

Ik had net als jij 3 okt mijn NOD.
Maar ook bij mij is er nog niks te bekennen.
Wij hebben besloten om zondag te gaan testen. Ik wil het graag bij de ochtendurine doen, en door de week, als je daarna gaat werken, is ook niet gezellig.
Maar ik geloof dat jij vrijdag jarig bent, en dat dat de reden was, dat je vrijdag test!
Dus nu kunnen we samen zenuwachtig zijn. Ik geloof dat inimini, maisie en duin 77 ook in die periodes zitten. Ben benieuwd of er bij hun al nieuws is. Sterkte de komende uren, met je liesbreuk, en het aftellen tot morgen. Wanneer doe je hem morgenvroeg?
Sterkte, en we houden elkaar op de hoogte, blijven , groetjes Soraja.

Wat een gedoe, de zenuwen voor een test en dan ook nog een liesbreuk! Het kan niet op!
Ik zit tegen de verwachting in toch ook wel wat in spanning.
Gisteren was inderdaad mijn NOD en er is nog niets, geen buikpijn, geen pijnlijke borsten, alles wat ik normaal wel heb.
En mijn temperatuur is 's morgens zo'n 37,5 en gisteravond was het zelfs 38,2. Maar ja, zoals ik zelf al schreef dat schijnt dus altijd zo te zijn aan het eind van de cyclus en aangezien ik nooit eerder getempt heb weet ik niet hoe het normaal gesproken is. En of de temperatuur pas daalt op het echte moment dat de duivels komen?????

En dat allemaal terwijl ik er deze maand eigenlijk erg weinig van te verwachten heb want het zou een wonder zijn. Een kwestie van een te vroege eisprong of erg sterk superzaad! Het klussen is er namelijk even bij ingeschoten op de dagen die volgens mijn cyclus de goede zouden zijn.
Gewoon afwachten dus. En vaak naar de wc!
Gelukkig heb ik geen liesbreuk!!

Sterkte daarmee en met het afwachten natuurlijk!!

Maisie

Terug
Bovenaan