Overtijd en misselijk

<p>Hallo, iemand ervaring met week overtijd, misselijk en opgeblazen gevoel?</p><p>Testen zijn tot nu toe negatief.</p><p>Hoor graag jullie ervaring en ideeen</p><p>Mvg Miranda</p>
 
Hoi Miranda,
Kan van alles zijn. Sommige vrouwen zijn inderdaad zwanger en testen pas ruim nadat ze overtijd zijn pas positief. Heb je normaal een hele regelmatige cyclus? Door stress bijvoorbeeld kan je menstruatie ook uitblijven.
Veel eerste symptomen van menstruatie en zwangerschap lijken op elkaar dus het is heel moeilijk te zeggen. Misschien over een week, als je menstruatie niet door is gekomen, nog eens testen en als deze weer negatief is een bloedtesten vragen bij de huisarts? 
 
[quote quote=10250293]Hoi Miranda, Kan van alles zijn. Sommige vrouwen zijn inderdaad zwanger en testen pas ruim nadat ze overtijd zijn pas positief. Heb je normaal een hele regelmatige cyclus? Door stress bijvoorbeeld kan je menstruatie ook uitblijven. Veel eerste symptomen van menstruatie en zwangerschap lijken op elkaar dus het is heel moeilijk te zeggen. Misschien over een week, als je menstruatie niet door is gekomen, nog eens testen en als deze weer negatief is een bloedtesten vragen bij de huisarts?[/quote]
Cyclus is altijd het zelfde, en ben tijdens mn normale menstruatie nooit zo misselijk en nooit deze klachten.  En zover ik momenteel weet heb ik geen stress, als ik alles bij elkaar op schrijf/typ kom ik op internet maar op 1 ding uit en dat is de zwangerschapssymptomen.
Ben normaal ook nooit over tijd.
 
En je bent nu exact een week overtijd? Als het uitblijft zou ik denk ik iedere 2 a 3 dagen toch even een testje doen en mochten ze over een week nog negatief zijn; huisarts bellen en bloedtest vragen. 
Ben je overigens niet recent gestopt met anticonceptie? Al langer van de anticonceptie af en al langer dus normale cyclussen? Dat je lichaam niet nog aan het ontpillen is? Daar lees ik in je begin topic niets over terug. Dat kan ook nog een ding zijn. 
 
Ben idd al tijdje van de pil af, aangezien ik in begin eind juli positief teste maar uiteindelijk weer negatief en gewoon na 1/2 weken weer ongesteld. Was afgelopen vrijdag week overtijd.
 
 
Dat is echt al een tijdje overtijd. Nu nog steeds? En heb je alweer een testje gedaan? Die van het Kruidvat 2v5 zijn best gevoelig.
 
Terug
Bovenaan