Overtijd en negatief.

<p>Hi all. Wij zijn anderhalf jaar bezig om zwanger te raken. Heb afgelopen maand acupunctuur gedaan om dit te ondersteunen. Nooit merk ik een eisprong op. Deze maand wel (wel drie dagen later dan verwacht) nu moest ik zaterdag ongesteld worden maar dit is niet gebeurd. Ik heb al ruim een week steekjes en plopjes en sinds eerste NOD echt met vlage menstruatie krampen uitstralend naar onderrug en benen. Testen zijn negatief. Menstruatie blijft uit. <br /><br /></p><p>2 vragen. Zijn er meer mensen die dit gehad hebben? En kan de menstruatie ook uitblijven door het bijv verkeerd prikken van de uccupunturist? </p>
 
Ik heb tijdens het proberen de volledige derde maand van mijn cyclus overgeslagen. Mijn cyclus pakte zich vervolgens voor de volgende maand weer vlekkeloos op alsof het niets die maand ervoor had overgeslagen. Die vierde cyclus werd ik zwanger. Een lijf kan gekke dingen doen zonder dat er een pijl op te trekken valt.
 
Haihai
Ik testte bij mn 2e zwangerschap echt heeeeel laat pas positief. Ik dacht dat ik een cyclus over ging slaan. Later toch nog een keer een testje gewaagd op aandringen van mn man..
 
[quote quote=10561747]Had je toen ook van die vage klachten? Ik denk elke keer dat het er aan zit te komen maar er gebeurt niks.[/quote]Nou ik dacht wel 'dan moet ik zwanger zijn want ... ' ik had wat vage klachten en idd ook wat gerommel. Maar idd wat er ook wordt gezegd, blijf even testen.
 
Terug
Bovenaan