Overtijd en negatieve test,

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi allemaal,</p><p>Mijn vriend en ik zitten in ronde 5. Ik heb een regelmatige cyclus van 30 a 31 dagen. Waarvan altijd 14 dagen vanaf eisprong tot menstruatie. Laatse menstruatie begon op 20 juli 2020. </p><p>Deze maand was alles anders dan normaal.. Ik verwachte mijn eisprong (welke ik elke maand weer voel) op 6 augustus. Uiteindelijk gaf mijn lichaam aan en met bevestiging van een positieve ovu test dat mijn eisprong op 11 augustus was. Aanzienlijk later dan normaal. Ik weet dat hierdoor ook mijn volgende menstruatie verschuift. Mijn menstruatie zou door verschuiving eisprong op 25 augustus 2020 moeten beginnen.</p><p>Inmiddels heb ik last van buikkrampen, drukkend gevoel baarmoeder, warm gevoel hebben door heel mn lichaam, lage rugpijn, witte afscheiding en geen roze of bruine afscheiding (normaal heb ik dit altijd rond mijn naderende menstruatie), zo en dan hoofdpijn en mijn misselijkheid is inmiddels fors minder geworden. Mijn buik is opgezet en darmen rommelen en heb last gehad van dunne ontlasting. Borsten zijn gevoelig, vooral de tepels, maar die heb ik vaak ook voor mn menstruatie. Deze maand heb ik ook flinke pijn aan beide liezen en straalt zo en dan ook uit naar mijn bovenbenen (nooit eerder gehad).</p><p>Vanmorgen een negatieve cb digitale test. Kan het zijn dat mijn menstruatie alsnog komt? Of moet ik op een later moment nog een keer testen? Wat denken en vinden jullie?</p><p>Ik ging er vanuit dat het deze keer echt raak zou zijn. Het afwachten en de negatieve test is totaal niet fijn!</p><p>Groetjessss!  </p>

ik zou persoonlijk de testen van kruidvat 2 voor 5 euro gebruiken sie van cb hebben veel hcg nodig 

Dankjewel voor je reactie sillasv!
Ik ga de testen van kruidvat 2 v 5 proberen.
Stom eigenlijk he.. dan denk je cb te gebruiken omdat deze als 'super' goed staan aangeschreven.. 

Hoi,
Ik hoop natuurlijk voor jou dat je alsnog straks een positieve test in handen hebt! Bij mij was het afgelopen maand een beetje vergelijkbaar; kwaaltjes waar ik anders nooit last van had (vooral de gevoelige borsten en tepels), ongeveer een week na ovulatie mijn welbekende menstruatiekrampen maar dat was heel kortstondig en geen bloeding. Ik dacht dat het eindelijk raak was maar alle testen waren negatief - en niet zo'n beetje ook, echt wit.-
Helaas is bij mij de menstruatie toen een week later op gang gekomen (en het bleek dat ik een te hoog gehalte aan prolactine in mijn bloed had wat de pijnlijke borsten verklaarde.) Na heel veel te hebben gelezen van "dr. Google" was het bij mij waarschijnlijk een samenkomst van veel stress, het lichaam wat doet wat het wil en toch niet de zo regelmatige cyclus die ik dacht te hebben. 
Uiteraard hoop ik voor jou iets anders want het kan ook zijn dat je lichaam niet meteen genoeg HCG maakt. 

Terug
Bovenaan