Overtijd en negatieve test

<p>Hee dames, </p><p>ik heb jullie hulp nodig, </p><p>Vandaag ben ik 3 dagen overtijd , gewoonlijk heb ik dit nooit dus voor mij is dit gek. <br />gisteren nog wel getest maar was niks te zien helaas ? </p><p>zijn er meer vrouwen die hier last van hebben? <br />En kan het zo zijn dat een test nog niet positief kan testen na 2 dagen overtijd? <br /><br />geen idee waar dit nu aan kan liggen en of het wel of niet raak is ??‍♀️</p>
 
Kan diverse redenen hebben inderdaad. Sommige vrouwen testen pas na een week positief. En zelf had ik na mijn vaccinaties ook een verstoorde cyclus (een keer 43 dagen en een keer 78 dagen...) Dus dat kan het wellicht ook zijn.

Sterkte met afwachten! Weet hoe frustrerend het kan zijn...
 
Ik heb getest vanaf 1 dag overtijd, maar had pas op dag 4 overtijd een heel licht streepje. Bij opnieuw testen op dag 5 was er vrijwel niks zichtbaar. Met 6 dagen overtijd een bloedtest bij de huisarts gedaan en na 7 dagen de Clearblue en die waren heel duidelijk positief. Inmiddels ruim 22 weken zwanger.
 
Het kan dus meerdere kanten op, heb gelukkig geen Corona gehad. Morgen weer testen en anders gewoon afwachten wat het zal zijn! En duimen dat het raak is. Wachten & wachten. 

 
Terug
Bovenaan