Overtijd en negatieve test

Daisy Kurt

New member
Goedemorgen. Ik ben sinds de geboorte van mijn dochtertje niet meer aan de pil (2013). Mijn menstruatie is altijd de 8ste van de maand, op de 6 of 7de al voorstondes daarvan. Afgelopen maandag ben ik niet ongesteld geworden en dat ben ik nog steeds niet. Dinsdag had ik een klein beetje roze afscheiding bij het afvegen en woensdag was mijn test negatief. Mijn eerste zwangerschap was ik 7 weken toen ik er achter kwam. Kan het zijn dat ik nu alsnog positief ga testen? Ik heb eigenlijk nergens last van, behalve een beetje buikpijn. Bedankt!!
 
Ik zou over een paar dagen nog een keer testen. Misschien dat je hcg waarde nu nog te laag is en over een paar dagen wel anders test.

Ik had zelf ook nergens last van. Niet anders ruiken niet misselijk geen zin in andere dingen. Het is dat ik een dikke buik kreeg anders zou ik niet weten door andere dingetjes dat ik zwanger zou zijn.

Ben benieuwd! Succes
 
<p style="text-align: center;">Hier ook 4 dgn overtijd en een negatieve test... Heb in juni een curettage gehad ivm een miskraam en daarna volgens m'n normale cyclus weer 1x ongesteld geweest. Bij de vorige keer ook absoluut geen last gehad van verschijnselen en nu ook niet.</p>
 
Terug
Bovenaan