Overtijd en negatieve zwangerschapstest

<p><span style="color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Hoi allemaal! Ik ben nieuw hier, het is onze derde ronde. De afgelopen maanden was mijn cyclus 28,26,26 dagen. Positieve ovulatietest op dag 17,16,18. Nu zit ik op dag 30 en een vanochtend een negatieve zwangerschapstest. Ik ben ontzettend moe en merk dat mijn eetlust anders is, af en toe misselijk/maagzuur/geen zin in dingen die ik normaal graag eet. Zou er een kans zijn en nog te vroeg zijn voor een positieve test omdat mijn eisprong zo laat in mijn cyclus is? Herkent iemand dit? Of maak ik mezelf gek met valse hoop aangezien de test echt omowit is?</span></p>
 
@lavendeltje, dankjewel, ik weet dat een tekstboek nod 14 dagen na de ovulatie ligt. Maar aangezien mijn cyclus normaal maar ong. 27 dagen is met positieve ovulatietest op dag 17. Voelt op dag 30 zijn voor mij al als 3 dagen nadat ik normaal ongesteld zou moeten zijn. Denk dat je gelijk hebt met dat het te vroeg is om te kunnen testen. 
@Gebruiker10368073, bedankt voor je reactie. Wat een geduld heb je moeten hebben zeg! Wat fijn dat uiteindelijk de test positief was. 
 
 
@xMarlie en al een positieve test of helaas toch ongesteld?
Bij onze eerste zwangerschap testte ik pas 9 dagen overtijd positief, dus alles kan!
 
Terug
Bovenaan