Overtijd en niet ongesteld, maar ook niet zwanger

Hoi dames
Ik snap er niks meer van. Mijn ovulatie was op maandag 17 april (ovulatietesten gebruikt). Ik moest dus maandag 1 mei ongesteld worden. Ik heb altijd dagen vantevoren al wat bloedverlies. Nu had ik vrijdag 28 april afscheiding met klein vlokje helderrood bloed. De dag erna ook wat bloedverlies en toen hield het op. Het was allemaal heel weinig en de twee dagen erna alleen wat bruine afscheiding. Ik heb toch elke menstruatie wel 2 dagen met flink bloedverlies maar nu dus alleen bruine afscheiding en gisteren en eergisteren zelfs niks. Net heb ik een (early) testje gewaagd maar zo negatief als iets. Hoe kan dit nu. Wel een eisprong, minimaal (bruin) bloedverlies maar niet echt ongesteld maar dus ook niet zwanger. Nu snap ik er niks meer van. Voel me teleurgesteld maar ook verward want hoe tel ik nu de start van een nieuwe cyclus als ik niet ongesteld ben...

Ik heb echt precies hetzelfde en word er gek van! 
Had 1 mei ongesteld moeten worden, sinds 2 mei heb ik bruine afscheiding, ik kan het echt geen bloedverlies noemen het is echt afscheiden dat geen inlegkruisje vol maakt als ik het de hele dag zou dragen. 
2 mei en 3 mei een early test genomen en allebei negatief... 
Ben jij inmiddels ongesteld? 

Ja ik zit met iets vergelijkbaars.. zou nu ongesteld moeten zijn, maar zwangerschapstest en negatief en gisteren LH piek gemeten. Heel vreemd. Zit op dag 30 nu, met normaal een 28 dagen cyclus 

Nou ik ben toch ongesteld geworden op vrijdag. Ik vond het zo gek, ik heb altijd een cyclus van 27 dagen en nu begon het met bruine afscheiding voor wel 4 dagen en daarna pas echt ongesteld dus 31 dagen dit keer. Vraag me af waar dit vandaan komt, wellicht stress. 

Terug
Bovenaan