Overtijd en niet zwanger??

Ik ben al 3 dagen overtijd en heb net een test gedaan en deze is negatief!!

Ben wel vaag misselijk en normaal altijd op tijd ongi.

Heeft iemand dit ook zo ervaren en bleek toch zwanger??
 
Heeej anoniem,
het kan zijn dat je wel zwanger bent hoor, maar dat de test negatief is kan zijn dat je nog niet genoeg HCG(zwangerschapshormoon)in je urine hebt zitten.Ik zou het over ongeveer een week nog eens proberen om te testen. Heel veel succes.
 
Hai,

Toen ik 1 dag overtijd was en wel de gebruikelijke krampen had, ben ik naar een vriendin gegaan en hebben we het samen op een zuipen gezet. Ik had echt niet verwacht dat ik zwanger zou zijn. Ik was al zo vaak teleurgesteld. De dag erna was ik nog steeds niet ongi en dat was vreemd, want met de hormonen die ik slikte was ik aardig op tijd.
Uiteindelijk heb ik het hele weekend verschillende tests gedaan en ze waren steeds negatief en soms een heel licht streepje, maar zo onduidelijk dat we het niet konden en durfden geloven. De maandag erop ben ik stijf van de zenuwen naar de huisarts gegaan met een beetje urine en de vraag of ze het wilde testen. En na 5 zenuwslopende minuten kwam het verlossende antwoord: ik was zwanger. Ik barste spontaan in tranen uit, ik wist niet hoe ik het had. Echt geweldig. Inmiddels ben ik alweer 23 weken zwanger!!!
Dus de test hoeft niet altijd gelijk duidelijk te zijn.

Ik zal voor je duimen.

Groetjes,

Mariska
 
hoi

bij mij gaf de test pas positief aan toen ik een week overtijd was. dus het kan nog altijd. maar pin je er niet teveel aan vast.
liefs van sandy en succes ermee!
 
Toen ik een ruim een week over tijd was, gaf de test negatief aan. Nog een week later opeens wel positief. Achteraf is aan de hand van een echo de datum 2 en een halve week naar achteren gezet. Ik had dit keergewoon een hele onregelmatige cyclus ( 6 en een halve week ipv 4 weken)
 
Terug
Bovenaan