Overtijd en temperatuur

A

Anoniem

Guest
Hi,

Ik ben eind Juni gestopt met de pil.
Eerste cyclus was 29 dagen. Toen 27dagen, gevolgd met 25 dagen en daarna weer 2 cyclussen met 27 dagen. Toen weer 25 dagen.
En nu zit ik op in mijn cyclus op dag 34.
Nog geen tekenen van menstruatie. Zwangerschapstest is negatief.

Sinds mijn laatste cyclus houd ik ook mijn temperatuur bij om wat meer inzicht te krijgen in mijn cyclus.
Nu zitten mijn temperaturen tussen de 36graden - 35,1.
Nu lees ik overal dat je temperatuur juist tussen de 36,5 en 37 moet zijn.
Heeft iemand hier ook ervaring mee of een verklaring voor??

Ik ben indd mijn tempratuur aan het meten begon zelf ook met 36.8 en dat heeft tot 26 jan geduurt tot op vandaag alleen maar 37.0 en vandaag was hij 37.3 nou moet ik over 2 dagen mijn menstruatie hebben en dan ben ik wel benieuwd welke tempratuur ik daarna heb het zou tijdens je menstruatie om laag gaan dus ik ga het ff aankijken..... dit is trouwens mijn eerste maand dat ik aan het tempraturen ben heb wel een maand het gedaan maar daar was hij heel erg hoog vaak..... 

nou ik kijk niet meer naar tempratuur... nu 30w zwanger en tempratuur hele zwa gerschap al zown 35.5.... heel maf!
voor de zwangerschap altijd zown 36.8

Normaal stijgt je temperatuur meteen na je eisprong en blijft deze temperatuur iets hoger tot je weer ongesteld wordt. Als je ongesteld moet worden daalt de temperatuur weer. Als je binnen een dag of twee je menstruatie moet krijgen en je temperatuur nog niet gedaald is, dan zit de kans er dus in dat je inderdaad zwanger bent. Blijft je menstruatie uit en je temperatuur hoog, dan is weet je het eigenlijk vrij zeker.

Terug
Bovenaan