overtijd en test

A

Anoniem

Guest
hoi
ik heb een test gedaan en die test geeft negatief aan ik heb nog steeds me ongi niet en ook geen ongi gevoel me nod was 8 oktober dus ik ben al 2 dagen overtijd ik weet het effe niet meer

groetjes shardha

Het kan dat er nog niet genoeg Hcg in je lichaam zit en dat de test daardoor nog niet kan zien of jij zwanger bent.
Wacht nog een dag of twee en doe de test dan opnieuw.

Ik weet niet in de hoeveelste ronde je zit en hoe lang je al gestopt bent met de pil.
Maar het kan ook zijn dat je Nod wat later komt!
Ik ga voor je duimen!

Liefs Bibbi

Haai...

Ik weet precies waar je het over hebt, die spanningen verschikkelijk
Ik had het dus ook ik moest 4 oktober ongie worden en werd het dinsdag, woensdag, donerdag en vrijdag niet..
Ik vol spanning, dus ik held het niet meer heb ik een test gedaan en die was negatief.
Na die test ben ik ontspannen geworden en ja hoor zaterdag ochtend naar de wc en ik was ongie geworden.
Terwijl ik allerlei kwaaltjes had waarvan ik echt dacht ik ben zwanger.
Ik hoop dat het bij jou niet zo zal gaan, het kan ook gewoon zijn dat je je test te vroeg gedaan hebt en er nog niet genoeg HCG-waarde in je urine zit.
Het is moeilijk maar het blijft afwachten...
Ik was voor mezelf te veel bezig met het proberen om zwanger te worden, dus ik ben nu een hobby gaan zoeken zodat ik me daar mee bezig kan houden en ik heb nu zoiets van ik zie wel wanneer het komt.
Heel veel succes!
Groetjes Peggy

hoi
bedankt voor jullie liever reacties ik ben nooit overtijd geweest ik ben het altijd op tijd en ik sl\ik de pil helemaal niet ik heb het 1 keer gedaan maar ik had gemerkt dat ik er niet tegen kon en heb het toen niet meer gebruikt ik ben er zelf ook heel veel mee bezig ik heb nu ook een afleiding gevonden en dat doet me ook heel goed alleen van die onzekerheid daar wordt je wel gek van

groetjes shardha

Hoi..
Ik weet het wat een vervelende spanning is dat he.
Het is het aller ergste dat wachten, een vrouwen lichaam is raar!
Dat je nu overtijd bent kan ook zijn door de spanning, kijk maar naar mij (helaas)
Als ik jou was zou ik een test doen wanneer je een week overtijd bent.
Ik doe ook elke keer de testen te vroeg (en die dingen kosten wat hoor als het zo oploopt) hahaaha
Heel veel succes en sterkte, en hopen op een positief resultaat!
Groetjes

ps hoeveelste ronde is het dat je bezig bent om zwanger te worden?

Hallo Shardha en Eluciano, en andere,

Ik herken het probleem, ik zit er zelf nl. ook mee.
Met dat verschil dat ik inmiddels wel  een week overtijd ben,
ik heb zaterdag een test  gedaan, en die was negatief.
Dus ik heb zaterdag ook een onderwerp HELP niet ongi, niet zwanger geopend.
Daar hebben ook een paar mensen op gereageerd, er zijn nog meer mensen met dit zelfde probleem. Ik heb vanmorgen mijn huisarts gebeld, en we moeten volgende week nog maar een keer testen, werd er geadviseerd. Alhoewel ze het vreemd vond, normaal kun je al je 2 dagen overtijd bent, ook al 2 dikke strepen krijgen. Maar mijn moeder vroeg me dit weekend of ik al ongi was geworden, en vertelde me, dat ze bij zowel mij als mijn zus ook pas later een positieve test kreeg. Dus het kan allemaal. Afwachten maar. Ik ben wel maar al voorzichtig met medicijnen enzo, ben verkouden, en hoop dat het niet doorzet naar griep! Wilde vrijdag strepcil nemen, maar dat is schijnbaar ook niet goed. Dus dat heb ik maar niet gedaan. Ik heb me nu voorgenomen dat ik woensdag nog een keer test (heb nog zo'n zelfde test thuis liggen, misschien ligt het niet aan de test!) en moch het weer negatief zijn, dan haal ik  donderdag een andere, en doe ik komend weekend nog een keer een test. Ben erg benieuwd. Succes allemaal. Groetjes Vera (Soraja)
 Blijven duimen,
en hoop houden  

Terug
Bovenaan