Hallo Shardha en Eluciano, en andere,
Ik herken het probleem, ik zit er zelf nl. ook mee.
Met dat verschil dat ik inmiddels wel een week overtijd ben,
ik heb zaterdag een test gedaan, en die was negatief.
Dus ik heb zaterdag ook een onderwerp HELP niet ongi, niet zwanger geopend.
Daar hebben ook een paar mensen op gereageerd, er zijn nog meer mensen met dit zelfde probleem. Ik heb vanmorgen mijn huisarts gebeld, en we moeten volgende week nog maar een keer testen, werd er geadviseerd. Alhoewel ze het vreemd vond, normaal kun je al je 2 dagen overtijd bent, ook al 2 dikke strepen krijgen. Maar mijn moeder vroeg me dit weekend of ik al ongi was geworden, en vertelde me, dat ze bij zowel mij als mijn zus ook pas later een positieve test kreeg. Dus het kan allemaal. Afwachten maar. Ik ben wel maar al voorzichtig met medicijnen enzo, ben verkouden, en hoop dat het niet doorzet naar griep! Wilde vrijdag strepcil nemen, maar dat is schijnbaar ook niet goed. Dus dat heb ik maar niet gedaan. Ik heb me nu voorgenomen dat ik woensdag nog een keer test (heb nog zo'n zelfde test thuis liggen, misschien ligt het niet aan de test!) en moch het weer negatief zijn, dan haal ik donderdag een andere, en doe ik komend weekend nog een keer een test. Ben erg benieuwd. Succes allemaal. Groetjes Vera (Soraja)
Blijven duimen,
en hoop houden