Overtijd lopen, inleiden

Hey allemaal,

Dit is mijn eerste forumberichtje sinds ik zwanger ben, maar ben nu 41,3 weken.
Vandaag in het ziekenhuis geweest en als alles gaat zoals het moet wordt ik vrijdag, op precies 42 weken ingeleid. woensdag moet ik terug komen voor een inwendig onderzoek.
Omdat ik vorige week woensdag nog geen ontsluiting had ben ik bang dat ik dit nu ook niet zal hebben.. De verloskundige waarschuwde mij echter dat het geen pretje is om te worden ingeleid zonder ontsluiting.

Mijn vraag; Wat is jullie ervaring met overtijd lopen, ontsluiting, inwendig onderzoek en inleiden?

Hoi

Hier 40,3 zwanger geen ontsluiting geen weeen niks , zaterdag komen ze strippen en anders aanstaande maandag na controle bij vk naar het ziekenhuis voor eventuele inleiding, ik hoop dat het allemaal niet hoeft heb liever dat alles natuurlijk verloopt en heb ook vernomen van vk dat het allemaal geen pretje gaat worden , zo eng :s ben je al gestript? Ik hoop dat de babys vanzelf zich gaan aankondigen zodat we al de rest niet hoeven te ervaren

Succes en veel sterkte nog

Liefss

Hoi,

Ik heb ook liever dat mijn eigen lichaam het doet, maar daar ga ik niet meer van uit. Dan kan het allemaal nog meevallen als het wel zo is!
Het komt nu wel heel erg dichtbij haha.. Spannend!
Nee, ik ben nog nooit gestript. Bij de vorige controle kon dat niet omdat ik nog geen ontsluiting had, dus ik ben benieuwd hoe dat morgen zal gaan! Heb wel een inwendig onderzoek gehad en dat was geen pretje..

Precies, hoop ook dat de baby's alsnog vanzelf zullen komen!
Jij ook heel veel succes en sterkte

Liefs

Hallo dames,

ook hier vandaag een inwendig onderzoek gehad (39+5). Was inderdaad geen pretje en heb er best last van.

Volgende afspraak staat gepland voor maandag (40+3). Wanneer er dan nog niks is maken we een afspraak om de bevalling in te leiden. Ben ook wel benieuwd naar de ervaring.

Maar goed, hopelijk is de afspraak van maandag niet meer nodig. Volgens gyn is de kans groter dan 50% dat t VOOR maandag vanzelf begint. Een gewaagde uitspraak en ik pin me er ook niet teveel op vast, haha! t Komt wanneer t zin heeft zullen we maar zeggen!

Hoi Daniie

Hier ook iemand die 31 maart 2008 was uitgerekend en op 13 april ben bevallen via een inleiding

Ik heb wat dat betreft een slechte ervaring gehad misschien is het niet leuk om dat voordat je zelf nog moet bevallen te lezen maar je kunt je wel voorbereiden

Ik was 41,6 weken zwanger toen mijn zoontje geboren werd

Ze hebben bij mij met gel gewerkt, in 2 dagen tijd 3 keer gel ingebracht gekregen toen op dag 2 mijn vliezen scheurden boven in mijn buik, Ik moest toen daar blijven en op de gewone afdeling gaan liggen niemand mocht bij mij blijven iedereen moest naar huis dat was voor mij al een grote schok het was mijn eerste kindje ik was bang en moe maargoed iedereen moest naar huis

Toen ben ik gaan douchen en uiteindelijk na even wat gelopen te hebben op de gang in bed gaan liggen, Toen ik naar de toilet moest verloor ik ineens mijn hele slijmprop in 1 keer, Ik schrok me rot wist niet wat dat was, Iemand geroepen en die vertelde dat het mijn slijmprop was en dat het goed teken kon zijn dat de bevalling in de buurt kwam

Ik weer naar bed gegaan en toen begonnen mijn weeen, Helaas heb ik mij laten overhalen om een paracetamol zetpil en een slaaptablet te nemen omdat het nog wel de hele nacht kon duren terwijl ik dus al weeen had, Maargoed wist ik veel?

Uiteindelijk was ik dus de weg kwijt, Ik viel steeds in slaap en mijn weeen werden heel sterk en erg pijnlijk, Ik weet alleen nog dat ze inwendig onderzoek deden en me toen heel snel naar de verloskamers hebben gebracht, Daarna had ik ineens mijn zoontje in mijn armen, Ik weet niet meer wat er in de tussentijd allemaal gebeurd is helaas

Ik heb er van 10 cm tot geboorte 16 min over gedaan

Laat je nooit een slaaptablet geven als je denkt dat je ieder moment zou kunnen bevallen want dat is echt geen leuke ervaring voor mij geweest helaas..

De weeen waren indd hevig na de gel enzo

Maar troost je ik heb 2 jaar later onze 2de zoon gekregen via een normale bevalling en ik ben nu 20 weken zwanger van ons 3de kindje

even doorzetten en je kunt het wel

Succes

Terug
Bovenaan