overtijd maar heb een negatieve test en heb wel alle verschijnselen

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
ik heb mij net aangemeld en wil graag weten of er meer zijn die mijn probleem kennen.
ik ben in november gestopt met de pil en netjes 2 x mijn menstruatie gehad. 24 december had ik mijn laatste menstrutaie (cyclus van normaal 21 dagen) ik ben het nu nog steeds niet.
ik heb verschikkelijk veel last van mijn buikt gehad en is nu gelukkig wat minder maar het zeurt nog elke dag daar onderin. sinds 2 dagen heb ik nu ook veel last van mijn borsten,last van mij rug en ben ik af en toe een beetje afwezig en duizelig.
ik heb inmiddels al 2 digitale testen gedaan maar alle 2 negatief :-( ik weet het is misschien te snel maar ik voel mij zo raar. kan iemand mij meer vertellen?? ben ik nu misschien toch zwanger?? omdat je veel leest dat de testen die altijd betrouwbaar zijn??
ik heb zelf wel al een dochertje van 3 jaar (waar we 2 en een half jaar voor hebben moeten klussen) maar toen wist ik pas met 9 weken dat ik zwanger was en voelde ik al deze dingen niet.
ik hoop dat iemand reageerd
groetjes

Hoi Saffie,

Wat vervelend voor je dat je in deze situatie zit. Ik kan hier helaas over meepraten ben ook overtijd en ook 2 negatieve testen. Wij zijn nu 5 maand bezig.
Maar goed genoeg over mij. Het enige dat ik je kan vertellen is dat je lichaam je soms goed voor de gek kan houden helaas. Ik denk dat ik het nog een paar dagen af zou wachen en dan nog eens testen. Mocht het negatief zijn en je houdt de klachten, dan zou ik eens naar de huisarts gaan om daar een bloedtest te doen. Dan weet je het helemaal zeker.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Succes!!

Liefs Linda

hoi linda,
lief de je gereageerd heb,maar helaas werd ik het vanmorgen :-( nou je lichaam kan je dan zeker voor de gek houden zeg :-( ik voelde mij zo raar en al die klachten. maarja ik baal wel maar mag eigenlijk nog niet klagen he?? heb al een mooie dochter en die heb ook twee en een half jaar op zich laten wachten,maar goed heb ook nooit geen ovulatie testen gebruikt en ben ook nooit naar een dokter geweest.
heb je zelf ook al een kind? of zijn jullie nu bezig voor de eerste?
liefs miranda

hallo meiden,

ik lees geregeld mee en schrijf dan bij de topics die mij aanspreken...zo ook  dit onderwerp!!

ik herken het verhaal heel goed! ik ben vorig jaar augustus gestopt! gestopt met de pil nog twee keer ongesteld geworden en daarna niets meer, ook negatieve testen alsmaar!
na advies van HA afgelopen december begonnen met twee pilstrips...deze week weer ongie geworden (nog kunstmatig zeg maar)...hopelijk komt het goed, ik blijf hoop houden!!

zo te lezen ben je ongie geworden miranda, dat wilde je natuurlijk liever niet, maar die onzekerheid van negatieve testen is ook om moe van te worden...

heel veel geluk

quote: polleke1979 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-01-2009 16:05:57'));

hallo meiden,

ik lees geregeld mee en schrijf dan bij de topics die mij aanspreken...zo ook  dit onderwerp!!

ik herken het verhaal heel goed! ik ben vorig jaar augustus gestopt! gestopt met de pil nog twee keer ongesteld geworden en daarna niets meer, ook negatieve testen alsmaar!
na advies van HA afgelopen december begonnen met twee pilstrips...deze week weer ongie geworden (nog kunstmatig zeg maar)...hopelijk komt het goed, ik blijf hoop houden!!

zo te lezen ben je ongie geworden miranda, dat wilde je natuurlijk liever niet, maar die onzekerheid van negatieve testen is ook om moe van te worden...

heel veel geluk

hoi,
ja ik begrijp nu wat iedereen zo voelt steeds met die negatieve testen :-( en dan is het voor mij pas 2x geweest. maar ik voelde mij zo vreemd,en tja je leest ook wel is dat we het allemaal willen voelen die klachten.
maar ik heb bij mijn eeste helemaal niks gevoeld ik wist zelfs pas  met 9 weken dat ik zwanger was (en dan na zo'n test geloof je het nog niet,hahahaha) maarja na 2 en een half jaar denk je natuurlijk ik word nooit meer zwanger.  
maar we gaan weer met volle moed verder en hopen op een klein wondertje.
jullie ook veel geluk.

Terug
Bovenaan