Overtijd maar hevige buikpijn

<p>Hallo allemaal, </p><p>Vandaag ben ik 5 dagen overtijd. Dag 35 in mijn cyclus die normaal elke maand altijd 31 dagen duurde. Woensdagochtend een zwangerschapstest gedaan maar die kwam negatief eruit. Zondagavond, en maandagochtend misselijk, dit kwam woensdagavond en donderdag weer terug. Gecombineerd met een raar gevoel in mijn lichaam (beetje zenuwachtig). Hartkloppingen, licht in mijn hoofd en snel duizelig. En sommige dingen vonden stinken en of misselijk van worden. Vandaag kwam daar een hevige stekende pijn bij onderin in het midden van mijn buik. Net boven mijn schaamstreek. Huisarts gebeld maar die zag heen ernst in de situatie, moest nog maar een test doen in het weekend en als ik eind volgende week nog niet ongesteld ben moet ik langs komen. Nu weet ik dat jullie geen doktoren zijn maar heeft er misschien iemand tips of ook ervaring met deze klachten. Ik durf niet te hopen op een zwangerschap. Bang voor een teleurstelling? Maar hoe ik me voel zo heb ik dat nog nooit gehad.</p><p>Groetjes nicole</p>

Tsja ik zou toch adviseren om morgenochtend nog eens te testen. Iedereen ervaart andere klachten, en die wijzen niet perse op een zwangerschap, ook als je overtijd bent. Maar het kan natuurlijk wel. Zeker weten doe je met een test..

Terug
Bovenaan