Overtijd maar negatieve test

<p>hoi allemaal,</p><p>Ik ben sinds een half jaar gestopt met de pil. Direct een cyclus ‘volgens het boekje’. Elke keer ongesteld op exact de datum die mijn app aangeeft.</p><p>tot vorige week. Wel vaag gerommel in mij onderbuik maar er kwam niks. Test gedaan, niets. Volgende ochtend met ochtendurine weer negatief. Ben nu 8 dagen over tijd. Voel lichamelijk niet heel veel dus had zoiets van: zeker cyclus overgeslagen, ben ziek geweest rond eisprong etc.  Maar kaatste dagen gaat sporten  totaal niet, kan wel janken dan, dat heb ik nooit. Huil ook nauwelijks normaal... maak mij beetje zorgen. Zaterdag maar weer testje doen.. maar wat bij negatief? Dokter bellen?</p>
 
Hoi anoniempje.
Je zou de digitale test van clearblue kunnen proberen.
Ik ben nu voor de 2e keer zwanger en bij alle 2 de keren over tijd en de testen gaven negatief aan terwijl ik ook bijna een perfecte cyclus heb.
Bij allebei mijn zwangerschappen was alleen de clearblue digitale test die aangaf dat ik zwanger was de rest niet......
liefs
 
Kan zijn dat je cyclus langer dan normaal is. En dat je denkt dat je al 8dagen overtijd bent maar dat in werkelijkheid niet bent.
Zou inderdaad goed kunnen omdat je ziek bent geweest, dokter bellen hoeft inprincipe nog niet hoor, gewoon eventjes afwachten.
Toen ik zwanger was testen ik ook pas na twee weken positief ivm late eisprong
 
hoi allemaal!
vandaag 6 dagen overtijd, inmiddels 3 testen gedaan allemaal negatief... vanochtend en gister avond heeeeel lichtjes roze kleurig afscheiding? bij het afvegen. 
wat moet ik doen??
 
Ik zou denken dat je cyclus deze keer wat langer is dan normaal en dat het misschien te verklaren is omdat je ziek bent geweest. En omdat je nu 'gestrest' bent omdat je nu voor je gevoel niet 100% zeker weet of je zwanger bent of nietAangezien je voor je gevoel al 6 dagen tijd over tijd hebt en in die periode 3 negatieve testen hebt gehad lijkt mij de kans klein dat de zwanger ben (wat ik natuurlijk je wel echt gun, laten we dat voorop stellen!!)Ik hoop natuurlijk dat ik fout zit maar dit is wat mijn gevoel dan zegt..  Succes
 
o hier hetzelfde 8 dagen over tijd bij een perfecte cyclus. Ik ben alleen wel extreem moe misselijk en pijnlijke borsten.
Vandaag de dokter gebeld assistent gaat het overleggen die belt mij terug of er een bloedonderzoek gaat gebeuren. 5 testen allemaal negatief ook de dure van clear bleu met digitaal scherm. 
Had al gelezen dat dit vaker voor komt dan is er een lage HCG waarde ofzo.
Ben wel blij te lezen dat dit dus vaker voor komt. 
Zie dat je bericht van 2 dagen geleden is. Heb je al meer duidelijkheid??
Succes ermee.

groetjes
 
Hier ook twee dagen over tijd en een negatieve test. Heb altijd een regelmatige cyclus. Huisarts vanmorgen gebeld vanwege een buitenbaarmoederlijke zwangerschap afgelopen september en heb allerlei kwaaltjes. Moet het tot maandag aan kijken en anders wilt hij mij zien.
 
 
Nee nog geen nieuws. Niet ongesteld, test zaterdag nog eens. Is het dan niks dan kan ik er denk vanuit gaan dat het overgeslagen is ofzo?
deze week minder mee bezig geweest dan vorige week, qua gevoel denk ik nee en erg druk gehad dus weinig bij stil gestaan.
hou jullie op de hoogte :)
 
Terug
Bovenaan