Overtijd maar negatieve test

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Hoi Allemaal, </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Misschien heeft iemand hier ervaringen meer:</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Afgelopen 28 juli zou ik ongesteld moeten worden, ik heb een normale cyclus van 28 dagen, Maar de ongesteldheid kwam niet, ik voelde mij wat misselijk/moeheid en zere borsten. Ik heb gewacht met testen, op woensdag (1 aug) kreeg ik wat krampen en zuiver rood bloed, dit duurde maar een dag. (Mijn zus heeft tijdens haar zwagerschap last gehad van innestelingsbloed en krampen) vandaar dat ik mij geen zorgen maakte. Afgelopen zaterdag (4 aug) getest maar Negatief. Tot op heden ben ik niet officieel ongesteld geworden. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Kan het zijn dat afgelopen woensdag (1 aug) ik een 1-daagse ongesteldheid had? Het maakt mij onzeker dit omdat mijn cyclus al tijden hetzelfde is 28 dagen en 3 dagen ongesteld. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Iemand hier ervaring mee? </p>

Ik zou nog even wachten met een nieuwe test. Moet 3 dagen tussen zitten na je laaste test. 
Als je blijvende menstruatiepijn heb na je ongesteldheid periode en zere borsten dan nog een keer testen kan heel goed zijn dat je hcg urine nog  laag is... word met de dag sterker 

Success

Dank je wel voor de reactie, ik zal morgenochtend opnieuw een test doen. Ik heb verder geen menstruatieklachten meer. Even afwachten, dat is het enige wat ik nu kan doen

Terug
Bovenaan