Overtijd maar negatieve test

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben een dag overtijd en heb gelijk een test gedaan. Beetje dom misschien maar ik wil het ook zo graag. Helemaal omdat het vorig jaar mis is gegaan

Alleen de test was negatief. Ik heb alleen wel het gevoel dat ik zwanger ben.

Kan het toch zijn dat ik zwanger ben? Wie kan me helpen?

Ja hoor dat kan, elke  vrouw is anders......wacht anders een paar dagen en doe nog een test. Wie weet dat de test dan wel aangeeft dat je zwanger bent. Ik lees wel eens dat zo'n test soms nog voor de nod zwanger aangeeft en een andere keer pas na 2 weken. Dus...wie weet.

Ik ga voor je duimen.

Liefs,
Maaike

Hoi!
het kan zeker zijn dat je zwanger bent!
bij mijn eerste kindje bijna twee jaar geleden waren de eerste 2 testen negatief.
Pas toen ik 3 weken overtijd was en voor de derde keer ging testen was de uitslag zwanger.
dus duimen maar!

succes en groetjes,
Leonie75

Ik zal nog wel even een week wachten en daarna opnieuw testen.

Ik hou jullie op de hoogte.

hoi patricia,
Ik had afgelopen cyclus een cyclus van 28 dagen dus ik deze cyclus getest na 28 dagen en hij was negatief, toen gewacht tot 35 dagen(mijn langste cyclus) en vanochtend getest en ik ben zwanger dus er is nog hoop..................
Heel veel succes
veel liefs sas

Hoi Patricia,

We zitten in hetzelfde schuitje. Ben  nu 2 dagen overtijd, maar gister ook een negatieve test....ik heb dus ook geen idee wat er is.
Ik zal voor je duimen.
Groetjes KL

Hallo,

Sas1980 van harte gefeliciteerd. En ik hoop natuurlijk dat het bij mij net zo is.

En voor Kaly wanneer ga je weer testen? Ik ben benieuwd misschien dat het over een paar dagen duidelijker is. Ik heb getest met predictor. En jij?

Hoi Patricia,

Ik durf eigenlijk niet zo goed meer.....ik denk dat ik maar wacht tot het weekend (Als ik mijn nieuwsgierigheid zo lang kan bedwingen....)

Ik heb getest met Etos eigenmerk. Ik denk dat ik voor dit weekend maar een clear bleu of predictor ga halen.

Succes en laat het even weten. (zal ik ook doen)
Groetjes KL

Terug
Bovenaan