Overtijd maar negatieve test

<p>Hallo allemaal,</p><p> </p><p style="text-align: left;">Eerste keer dat ik iets op een forum plaats maar wil even ervaringen uitwisselen.</p><p>Ik ben begin dit jaar gestopt met de pil, ik had meteen een regelmatige cyclus, 29/30 dagen. Vandaag zit ik op dag 37 en nog niks, heb ook 0 idee dat het eraan zit te komen. Wel staan mijn borsten op klappen en doen behoorlijk pijn. Op opgezette schaamlippen en flink vochtig down under. </p><p>Huisarts al gebeld, heeft aangegeven zondag nog eens te testen en anders maandag bloed laten prikken. </p><p>Iemand die soort gelijk iets heeft of heeft gehad? Ik hoor het graag.</p><p>Groetjess</p>

Jep nagenoeg het zelfde ? inmiddels bijna dag 60... Twee weken geleden hcg (en de rest) geprikt. Tussentijds nog twee hele lichte bloedingen gehad van 1,5 dag. Twee positieve ovulatie testen op dat 13 en dag 49. Geeeen idee waar ik nou aan toe ben........
Wel binnekort daardoor een echo.. over 4 wkn. Vervelend he die onzekerheid!

Oohjeee als ik jou hoor mag ik niet klagen? 60 dagen! Heel veel succes bij de echo hoop voor je dat ik je tegen die tijd mag feliciteren! Die onzekerheid is inderdaad erg vervelend, wat kan je lichaam je toch voor de gek houden hè. 
Wie weet hoor ik nog van je 

Ik heb exact hetzelfde Gebruiker10333417. Vandaag 61 dagen overtijd, mag ik vragen op welk moment jij besloot contact op te nemen met de huisarts? Ik ben nu 7 maanden gestopt met de pil, redelijk regelmatige cyclus meteen en nu ineens al 61 dagen. 3 weken terug een week enorm misselijk geweest en mijn borsten zijn enorm gevoelig. Helaas blijven de testen negatief. 

Ja ben erges in midden dag 40 contact op gaan nemen met huisarts. Er na bloed geprikt. Heb sinds een week ook gevoelige borsten. Ga volgende week weer opnieuw testen. Maar kijk vooral uit naar de echo!

Heb nu ook zowel twee weken geleden als nu weer heeel licht rozig bloedverlies. Temp is weer licht gestegen.. zit nu op 37,0 gelijk na wakker worden rond 6 uur half 7.

Die gevoelige borsten etc. geven zoveel hoop he. Bij mij zijn mijn tepels zelfs al een week paars blauw, dit heb ik nooit gehad. Was jouw bloeduitslag negatief? Ik hoop voor je mee op goed nieuws tijdens de echo.
Vanmorgen had ik een kruidvat 2 voor 5 euro test en deze gaf een plusje aan (normaal moet er een 2e verticale lijn komen). Iemand hier ervaring mee?  

Hi allemaal,

Ik herken mij toevallig in bovenstaande. Door middel van ovulatietesten weet ik dat ik 27/5 m'n eisprong heb gehad. Ik ben tot op heden niet ongesteld geworden en de testen zijn negatief. Vanmorgen een early test van de Action gedaan en deze lijkt heel licht positief, maar alleen als ik wat heen en beweeg.
Ik merk dat ik veel spanning erom krijg. Afgelopen april hebben wij een miskraam gehad. 
Morgenochtend doe ik nog een vroege test om te kijken of het wat beter zichtbaar is. Anders de huisarts maar bellen om bloed te laten prikken. 

Naar hè dat wachten en die onzekerheid..
Groetjes, 

Terug
Bovenaan