Overtijd maar negatieve test.

Hoi allemaal,
Ik weet niet zeker of dit de juiste topic onderwerp is maar jullie hebben de info die ik nodig heb?
Ik ben ongeveer een jaar geleden bevallen van mijn eerste en sinds 8 weken na de bevalling al ongeveer elke 28 á 29 dagen ongesteld. Dat is dus redelijk regelmatig. We hebben nog niet echt weer een kinderwens al zouden we het ook niet erg vinden als er weer een kleintje bij zou komen. Rind de ovulatie hebben we seks gehad met condoom maar dat ging niet helemaal goed haha. Ik dacht eigenlijk dat het welkee zou vallen maar Vandaag ben ik al 14 dagen overtijd dus het zou me niet verbazen als ik zwanger ben aangezien de eerste na stoppen met pil ook direct raak was. Maar de testen blijven negatief. Ik heb na een week weer getest met een cb en een huismerk van trekpleister test. Allemaal negatief. Toch heb ik naar mijn idee verschijnselen die ik eerst niet had. Heb af en toe last van maagzuur. ( eerste zwangerschap hadik daar ook vreselijk veel last van) heb altijd een redelijk lastige stoelgang maar na de bevalling he ik die goed opgang weten te houden en nu heb ik weer last van verstopping dat was toen ik laatst zwanger was ook erger dan normaal. Misselijkheid heb ik niet echt alleen af en toe een beetje het gevoel wat weg te moeten slikken maar dat kan ook door het maagzuur komen. Maar de vorige keer heb ik ook zo goed als geen misselijkheid gehad. Ik was tien wel extreem moe en dat ben ik nu niet echt maar dat zou nog kunnen komen als ik zwanger ben. Wek ben ik al 3 weken vreselijk humeurig en soms ineens een beetje emotioneel. Ook viel het me echt op dat ik last van bandenpijn lijk te hebben. Ik moest eve opstaan en had ineens een steek in m'n buik. ook met hoesten en bepaalde bewegigen heb ik dat, dat had ik de vorige zwangerschap ook al redelijk vroeg. Al met al heb ik het idee dat ik zwanger ben maar testen blijven negatief. De huisarts raad aan om nog af te wachten tot een eventuele volgende menstruatie die na 4 weken dan weer zou moeten komen. Maar ik vind dat erg lang.
Om een lang verhaal kort te maken, mensen die dit herkennen? Het gevoel hebben zwanger te zijn, ook symptomen hebben maar toch een negatieve test na 2 weken overtijd te zijn?
 
Oja.een hele bijzondere. Ik heb best een beetje last van ecceem altijd. Mn vorige zwangerschap was dit na een tijd zo goed als weg en voelde me beter dan ooit. Maar u is het juist het tegenovergesteld. Ik heb zoveel last van allergieen/overgevoeligheid en mn huid zit onder de eccem en ik had ineens allema puistjes in mn gezicht, wat ik vrijwel nooit heb en al helemaal niet meerdere. Ook heb ik al 3 weken vaak hoofdpijn. En echt koppijn die alleen met slapen of paracetamol weggaat. Kan natuurlijk vanalles zijn maa4 toch. Alles bij elkaar twijfel ik behoorlijk?
 
Ik ga morgen naar de huisarts voor mn ecceem, dus gelijk maar even vragen. Maar vorige week vond ze nog dat ik moest wachten dus denk dat ze niet van mening veranderd?
 
Ik heb net nog even een clearblue digitale test gedaan. En wat denk je?! Zwanger 1-2 weken. Dus heb denk ik een laat ei gehad. Want eigenlijk was het moment dat we seks hadden volgens mijn kalender op de dag van ovulatie en dan is de kans wel kleiner. Dus denk dat ie gewoon laat was deze keer? maar ben ondaks dat het niet de bedoeling was stiekem errug blij?
 
Terug
Bovenaan