Overtijd maar negatieve test

A

Anoniem

Guest
Hallo,

ik ben nu al 6 dgn overtijd en de test gaf zondag aan niet zwanger! Maar mijn ongesteldheid blijft weg! Kep wel zo een zwaar gevoel onderin mijn buik en al sinds vrijdag erg last van mijn darmen! Wat denken jullie?ik denk er zelf aan om morgen of donderdag nog een keer te testen maar dan met een Kruidvat test, zondag clearblue test gedaan!

Hopelijk kan iemand me wat vertellen.
Groetjes

Ik testte bij de eerste zwangerschap 10dagen overtijd pas positief en bij mn 2e zwangerschap bij 7 dagen.
Hopelijk duurt het bij jou ook wat langer, succes met afwachten.

Ik testte bij de eerste zwangerschap 10dagen overtijd pas positief en bij mn 2e zwangerschap bij 7 dagen.
Hopelijk duurt het bij jou ook wat langer, succes met afwachten.

Ik hoop t ook. Word gek. Wel die zeurrende pijn in mijn buik maar ja wat t voor buikpijn is ik weet t ook niet meer. Ongesteld word ik maar niet en ook niks anders te bekennen. Hopelijk test ik ook positief maar ik was beetje teleurgesteld zondag en weer t niet weer maar ja t hoort erbij he.

Ik hoop t ook. Word gek. Wel die zeurrende pijn in mijn buik maar ja wat t voor buikpijn is ik weet t ook niet meer. Ongesteld word ik maar niet en ook niks anders te bekennen. Hopelijk test ik ook positief maar ik was beetje teleurgesteld zondag en weer t niet weer maar ja t hoort erbij he.

Ja... ik herken het. ik ben eens twee weken over tijd geweest maar geen positieve test hoor. Wat het is geweest geen idee, maar volgens mij was het spanning of mijn lichaam was een keer van streek. Heel irritant. ik hoop voor jou dat je binnenkort toch positief test, maar hou rekening met een teleurstelling!

Terug
Bovenaan